Людям із порушенням зору
Стандартна версія

Мелітопольська районна державна адміністрація
ОФІЦІЙНИЙ САЙТ

Повідомлення ЖКГ

17
1333

Про введення в дію Закону України Про житлово-комунальні послуги

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля



До уваги суб’єктів господарської діяльності!

Згідно розпорядження голови Запорізької обласної державної адміністрації від 17.12.2013 № 599 «Про затвердження заходів щодо організації ведення державного обліку, моніторингу та державного регулювання у сфері поводження з відходами на території Запорізької області», Мелітопольська районна державна адміністрація Запорізької області повідомляє, що всім суб’єктам господарської діяльності, які здійснюють свою діяльність на території Мелітопольського району необхідно провести інвентаризацію джерел утворення відходів і відходів виробництва та споживання, а звіти про інвентаризацію надати до Департаменту екології та природних ресурсів Запорізької обласної державної адміністрації за формами, що додаються.

Форми звіту



Щодо необхідності 100% оплати за житлово-комунальні послуги!

Оплата споживачами житлово-комунальних послуг напряму впливає на діяльність кожного підприємства галузі ЖКГ у населених пунктах Мелітопольського району та надання ними якісних життєвонеобхідних послуг.

Тому, звертаємось до мешканців Мелітопольського району з проханням вчасно і в повному обсязі розраховуватись за надані житлово-комунальні послуги, оскільки заборгованість населення негативно впливає на фінансово-економічний стан підприємств житлово-комунального господарства та не дає можливості на належному рівні готуватися до опалювального сезону та вчасно розраховуватися за спожиті енергоносії.

ВАЖЛИВО! Управління соціального захисту населення повідомляє, що враховуючи вимоги Положення про призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами), яким передбачено, що житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад три місяці (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії.

Оплату комунальних послуг можна здійснити дистанційно, не виходячи з помешкання, використовуючи онлайн-банкінг та Інтернет через особисті кабінети на сайтах підприємств виконавців послуг, та за допомогою інших можливих і загально доступних сервісів.



Шановні громадяни, землекористувачі

Повідомляємо Вас, що у весняно-літній період збільшуються випадки самовільних підпалив сухої природної рослинності, стерні, соломи, післязбиральних залишків та сміття, що призводить до знищення біорізноманіття , молодих особин тваринного світу, виникає загроза пожеж в полезахисних, лісових смугах, лісах, загибелі людей.

При спалюванні стерні, соломи і поживних залишків згорає гумус найбільш родючого поверхневого шару, внаслідок чого знижується біологічна активність ґрунту.

Разом із стернею вогонь знищує безцінну біосферу ланів, яка могла суттєво підвищити врожайність у наступні роки, а на їх місце приходять патогенні мікроорганізми та бур`яни.

Згідно зі ст. 27 Закону України «Про рослинний світ», ст.. 39 Закону України «Про тваринний світ», ст. 31 Лісового Кодексу України, Закону України «Про внесення змін до статті 77-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за самовільне випалювання сухої рослинності або її залишків» випалювання забороняється.

Відповідно до основних вимог «Правил охорони електричних мереж», затверджених Кабінетом Міністрів України від 04.03.1997 р. № 209 в охоронних зонах електромереж категорично забороняється:

  • виконувати будівництво різноманітних будівель;
  • складувати добрива, корма, солому, дрова та інші матеріали;
  • розводити багаття;
  • розміщати автозаправні станції і інші склади ПММ;
  • накидати на проводи і опори сторонні предмети, підніматися на опори і демонтувати їх елементи;
  • саджати дерева та інші багаторічні насадження;
  • виконувати роботи з допомогою ударних механізмів;
  • випалювання стерні, післязбиральних решток, пасовищ, луків, ділянок степу, рослинність у смузі відводу автомобільних та залізничних доріг, сухе листя в парках, інших зелених насаджень, газонів в населених пунктах;
  • виконувати роботи з використанням машин і механізмів оформлення наряду-допуску, погодженого з представником електричних мереж;
  • виконувати збирання і розбирання елементів конструкцій сільськогосподарської і будівельної техніки.

Охоронною зоною повітряних ліній являється зона вздовж повітряних ПЛ (повітряна лінія електропередачі) у вигляді земельної ділянки і повітряного простору, розміщеною по обидві сторони лінії від крайніх дротів на відстані для ПЛ-330 кВ – 30 м, ПЛ-750 кВ – 40 м.

У зв’язку з настанням пожежонебезпечного періоду і підвищення протипожежної стійкості функціонування об’єктів високовольтних електричних мереж, прошу Вас вжити заходи щодо недопущення порушень нормативно-правових актів у галузі пожежної безпеки, та дотримання вимог «Правил охорони електричних мереж», а також:

– запобігти виникненню пожеж в лісосмугах, горінню сухої трави та стерні в охоронних зонах ЛЕП;

– на час дозрівання і збирання зернових культур на території охоронних зон ЛЕП, не проводити зварювальних та інших вогневих робіт, спалювання сміття та відходів;

– під час виконання сільськогосподарських робіт в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі із застосуванням машин і механізмів не проводити обробіток ґрунту в межах обвалування навколо фундаментів і відтяжок опор;

– не скирдувати відходи зернових культур в охоронних зонах ЛЕП;

– при намірі виконувати роботи у межах охоронних зон електричних мереж, не пізніше як за три доби, повідомити ВАТ «Запоріжжяобленерго» і одержати письмовий дозвіл на  виконання цих робіт.

Повідомляємо, що  у межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій забороняється:

– розташування польових станів, загонів для худоби, установлення дротяного загородження, шпалер для виноградників і садів, а також поливання сільськогосподарських культур;

– проїзд в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі машин, механізмів загальною висотою з навантаженням або без нього від поверхні дороги понад 4,5 м в місцях перетину цих ліній;

–  виконання земляних робіт на глибині понад 0,3 м, а на орних землях – на глибині понад 0,45 м, а також розрівнювання ґрунту (в охоронних зонах підземних кабельних ліній електропередачі).



Сучасні тенденції і перспектива впровадження роздільного збирання твердих побутових відходів

У сучасних умовах надзвичайно актуальною є проблема роздільного збирання твердих побутових відходів (ТПВ). Система роздільного збирання дозволяє найбільш якісно вилучати вторинну сировину з потоку ТПВ. Це зменшує кількість відходів, які підлягають захороненню, сприяє розв’язанню екологічних, соціальних проблем та ресурсозбереженню і підвищує рентабельність сфери поводження з ТПВ.

Основною проблемою отримання вторинної сировини є її відокремлення від іншого сміття. Для досягнення високого ступеню участі населення система роздільного збирання ТПВ потребує ретельної просвітницької роботи та стимулювання.

Часто у всьому процесі утилізації, збирання відходів є найбільш дорогим етапом. Тому його правильна організація дозволить зекономити значні кошти. Способи збирання можна класифікувати наступним чином:

  • змішане в сміттєзбиральну машину;
  • змішане в контейнери;
  • роздільне в сміттєзбиральну машину;
  • роздільне в два або більше ніж у два контейнери;
  • роздільне в пункті збору ТПВ;
  • використання перевантажувальної станції.

Вартість захоронення ТПВ на полігоні є відправною точкою тарифної політики. Використання коштів за видалення ТПВ необхідно здійснювати у строгій відповідності до структури тарифу.

Персонал та керівники підприємств, що забезпечують збирання відходів та вторинної сировини, перероблення відходів, експлуатування полігонів, повинні отримати відповідну підготовку, необхідну для забезпечення екологічної безпеки, технічної та економічної ефективності поводження з ТПВ.

Важливе значення у впровадженні роздільного збирання ТПВ має підготовка вчителів початкової школи та викладачів природничих наук, які мають володіти знаннями щодо ТПВ, та бути спроможні передавати їх дітям. Саме від дітей залежить зміна стереотипів поведінки населення щодо поводження з ТПВ у сім’ях. Вагоме значення має інформаційно-просвітницька робота серед громадськості, без участі якої впровадження системи роздільного збирання ТПВ неможливе.

Крім того, при впровадженні роздільного збирання ТПВ доцільно врахувати наступні аспекти:

  1. Сектор з багатоквартирними домами. Харчові відходи становлять найбільшу небезпеку. Їх окреме збирання допустиме лише при забезпеченні вимог санітарно-гігієнічної безпеки та доцільне при наявності інфраструктури подальшої переробки та утилізації. На першому етапі впровадження роздільного збирання необхідно забезпечити вилучення ресурсно-цінних компонентів (макулатури, скла, ПЕТ-пляшок), відокремити будівельні та великогабаритні відходи.
  2. Приватний сектор. Першочерговою задачею є налагодження регулярного вивезення ТПВ. Пропаганда методу індивідуального компостування дозволить знизити навантаження по харчовим та рослинним відходам.
  3. Організації, установи. Необхідно розробити і впровадити систему цільового вилучення ресурсно-цінних компонентів з відходів установ та організацій.
  4. Промислові підприємства. На кожному промисловому підприємстві слід розробити і впровадити систему поводження з ТПВ (відходами 3, 4 класів небезпеки, що видаляють на полігон ТПВ).