Людям із порушенням зору
Стандартна версія

Мелітопольська районна державна адміністрація
ОФІЦІЙНИЙ САЙТ

«Довідник безбар’єрності»: Що потрібно знати про нові суспільні норми

17
627

Безбар’єрність має стати новою суспільною нормою в Україні. Це місія ініціативи дружини Президента України Олени Зеленської «Без бар’єрів».

Ініціативу перша леді заснувала у травні 2020 року. Реалізацією ініціативи стала Національна стратегія зі створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року та План заходів з її виконання на 2021-2022 роки.

З цією метою був створений «Довідник безбар’єрності» – гід з коректного спілкування, у якому зафіксовані нові норми безбар’єрної мови. Цей проєкт, створений у співпраці з представниками громадянського суспільства, правозахисниками, психологами, батьками, які виховують дітей з інвалідністю, українськими та міжнародними експертами. Це допомога для тих, хто бере участь у формуванні та кристалізації сенсів, що стосуються безбар’єрності та впровадження нових суспільних норм в Україні.

Довідник безбар’єрності: https://bf.in.ua/

Всі мають  ознайомитися з інформацією про «Довідник безбар’єрності» та можливості використання коректної лексики у щоденній роботі. Інформація про довідник важлива для працівників, які опікуються питаннями соціального захисту, комунікацій з громадськістю, звернень громадян, капітального будівництва та інших.

Також за темою

УВАГА! ПРЯМА ЛІНІЯ.Читати далі

УВАГА! ПРЯМА ЛІНІЯ.

У вівторок, 28 жовтня 2025 року з 14.00 до 15.00 відбудеться телефонна "гаряча лінія" спілкування із громадянами, під час якої мешканці обла...
29 жовтня стартує щорічний Національний тест із медіаграмотностіЧитати далі

29 жовтня стартує щорічний Національний тест із медіаграмотн...

Тест проведуть вже вчетверте за ініціативи Національного проєкту з медіаграмотності «Фільтр» Міністерства культури та стратегічних комунік...
УВАГА! ПРЯМА ЛІНІЯЧитати далі

УВАГА! ПРЯМА ЛІНІЯ

У серед, 22 жовтня 2025 року з 11.00 до 12.00 відбудеться телефонна "гаряча лінія" спілкування із громадянами, під час якої мешканці області...