Показати меню

Соціальний захист

meet_your_childПаспорт бюджетної програми мiсцевого бюджету на 2018 рiк

Звiти про виконання паспорта бюджетної програми мiсцевого бюджету за 2017 рiк

 

Про оздоровлення та відпочинок дітей

ozdor ditey

Надаємо роз’яснення щодо Порядку надання адресної соціальної допомоги для оздоровлення дітей, які виховуються в сім’ях, де один із батьків працює у бюджетній установі, затвердженого розпорядженням голови Запорізької обласної державної адміністрації від 24.05.2018 № 285 «Про затвердження Порядку надання адресної соціальної допомоги для оздоровлення дітей, які виховуються в сім’ях, де один із батьків працює у бюджетній установі».

Компенсація соціальної допомоги розміром 50 % від загальної вартості  путівки, але не більше розміру двох прожиткових мінімумів на одну працездатну особу в розрахунку на місяць та на момент звернення заявника, нараховується тільки у разі наявності оригіналу документа (зворотного талону до путівки до дитячого закладу або довідки) дитячого закладу оздоровлення про фактичний строк перебування в ньому дитини протягом 21 дня.

Оздоровча зміна — період перебування дитини в дитячому закладі оздоровлення та відпочинку не менше 21 дня, протягом якого дитина отримує послуги з оздоровлення та відпочинку (абзац 3 пункту 1 статті 1 розділу І Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» від 04 вересня 2008 року № 375-ІV із змінами).

За більш детальною інформацією рекомендуємо звертатися до управління соціального захисту населення районної державної адміністрації (кабінет № 8).

_________________________________________________________________________

Про процедуру реєстрації дитини після народження

Що потрібно зробити після народження дитини?

Батьки зобов’язані не пізніше 1 місяця від дня пологів, зареєструвати народження дитини в органі державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання одного з батьків або за місцем народження дитини.

Заявниками можуть бути як батьки дитини, так і інші особи. Присутність обох батьків є обов’язковою, якщо батьки мають різні прізвища.

Державна реєстрація проводиться з одночасним визначенням походження дитини та присвоєнням їй імені, прізвища та по батькові.

Як визначається походження дитини?

Походження дитини від матері визначається на підставі документа закладу охорони здоров’я про народження нею дитини.

Походження дитини від батька визначається на підставі свідоцтва про шлюб, якщо на час народження дитини мати перебувала з ним у шлюбі.

Якщо батьки не перебувають у шлюбі, походження дитини від батька визначається за письмовою заявою матері та батька дитини про визнання батьківства або за рішенням суду.

При народженні дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках, коли немає спільної заяви батьків або відповідного рішення суду, запис про батька провадиться за прізвищем та громадянством матері, а ім’я та по батькові батька дитини записуються за її вказівкою.

Які документи потрібні для реєстрації народження?

Одночасно із заявою про державну реєстрацію народження (усною або письмовою) для проведення державної реєстрації народження дитини подається:

  • паспорт заявника, якщо заявниками є не її батьки;
  • документ, який підтверджує факт народження — медичний документ, виданий закладом охорони здоров’я;
  • паспорти батьків або одного з них;
  • документ, що підтверджує походження дитини від батька (свідоцтво про шлюб або спільна заява матері та батька дитини або заява матері).

За відсутності документа закладу охорони здоров’я або медичної консультативної комісії, підставою для реєстрації народження є рішення суду про встановлення факту народження.

Як визначитися з ім’ям, прізвищем та по батькові дитини?

При державній реєстрації народження дитині присвоюється прізвище, ім’я та по батькові, які індивідуалізують особу, виділяють її з-поміж інших.

Прізвище дитини визначається за прізвищем батьків. Якщо мати й батько мають різні прізвища, прізвище дитини визначається за їхньою згодою. Батьки, які мають різні прізвища, можуть присвоїти дитині подвійне прізвище. Спір між батьками щодо прізвища дитини може вирішуватися органом опіки або судом.

Ім’я дитини визначається за згодою батьків. Ім’я дитини, народженої жінкою, яка не перебуває у шлюбі, визначається матір’ю дитини. Дитині може бути дано не більше двох імен, якщо інше не випливає із звичаю національної меншини, до якої належать мати або батько. Спір між батьками щодо імені дитини може вирішуватися органом опіки або судом.

По батькові присвоюється за власним іменем батька. Якщо батько має подвійне ім’я, то по батькові дитині присвоюється за одним із них. На прохання батьків по батькові може також утворюватись згідно з національними традиціями або не присвоюватись взагалі.

Якщо батьківство дитини не визнано, по батькові визначається за іменем особи, яку мати дитини назвала її батьком.

Де працює послуга з прийому документів для реєстрації у пологових?

З метою створення сприятливих умов, спрямованих на спрощення доступу громадян до адміністративних послуг в усіх регіонах України надається послуга щодо прийому документів, необхідних для державної реєстрації народження, та видачі відповідного свідоцтва безпосередньо в пологових будинках. Загалом у 477 медичних установах. За 2016–2017 роки цією послугою скористалися 238 166 громадян.

Інформація про пологові будинки, в яких можна отримати свідоцтво про народження дитини розміщена на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції (https://minjust.gov.ua).

Які додаткові послуги можна отримати разом зі свідоцтвом?

За бажанням батьків чи одного з них під час проведення державної реєстрації народження дитини можуть бути прийняті документи для реєстрації місця проживання новонародженої дитини.

Чи є покарання для батьків, які несвоєчасно зареєстрували дитину?

Несвоєчасна без поважної причини державна реєстрація батьками народження дитини в державних органах державної реєстрації актів цивільного стану тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 до 153 грн).

_________________________________________________________________________

Грошова виплата ветеранам до 9 травня

Постановою КМУ від 14.03.2018 № 170 «Деякі питання виплати у 2018 році разової грошової допомоги, передбаченої Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» і «Про жертви нацистських переслідувань» визначені розміри грошової допомоги, яку у поточному році отримають ветерани війни.

Ветерани в термін до 5 травня отримають допомогу у таких розмірах:

  • інваліди війни І групи — 3 685 гривень;
  • інваліди війни ІІ групи — 3 265 гривень;
  • інваліди війни ІІІ групи — 2 845 гривень;
  • учасники бойових дій — 1 265 гривень;
  • члени сімей загиблих та дружини (чоловіки) померлих ветеранів війни — 630 гривень;
  • учасники війни — 525 гривень.

Кошти будуть перераховані через поштові відділення зв’язку або на особові рахунки ветеранів у банківських установах за місцем отримання пенсії.

Особам, які не є пенсіонерами, виплата буде здійснюватися на їх рахунки в банківських установах на підставі списків, поданих до управління соціального захисту Міністерством оборони, Міністерством внутрішніх справ, Національною гвардією, Національною поліцією та іншими силовими структурами. Особливу увагу на це необхідно звернути учасникам бойових дій, які на даний час проходять службу у силових структурах, за межами міста (району) свого місця зареєстрованого проживання.

Особи, які мають право на зазначену виплату у поточному році (мають вказаний статус та відповідне посвідчення, видане до 5 травня 2018 року), але своєчасно її не отримають, мають право звернутися та отримати її до 30 вересня 2018 року.

_________________________________________________________________________

Здорові умови праці та правовий захист молоді — це гарантія процвітання держави

Здоров’я — це перша і найважливіша потреба людини, яка визначає його здібність до праці і забезпечує гармонійний розвиток особистості. Воно є найважливішою передумовою до пізнання оточуючого світу, до самоутвердження та щастя людини. Збереження молодого покоління — це  безцінний потенціал для майбутнього становлення ефективної і сильної держави.

Держава покладає певні обов’язки з охорони праці на власників підприємств. Зокрема, з метою забезпечення сприятливих для здоров’я умов праці, високого рівня працездатності, профілактики травматизму і професійних захворювань, отруєнь та відвернення іншої можливої шкоди для здоров’я на підприємствах, в установах і організаціях різних форм власності повинні встановлюватися єдині санітарно-гігієнічні вимоги до організації виробничих процесів, пов’язаних з діяльністю людей, а також до якості машин, обладнання, будівель та інших об’єктів, які можуть мати шкідливий вплив на здоров’я.

Всі державні стандарти, технічні умови і промислові зразки обов’язково погоджуються з органами охорони здоров’я в порядку, встановленому законодавством.

Власники і керівники підприємств, установ та організацій зобов’язані забезпечити в своїй діяльності виконання правил техніки безпеки, виробничої санітарії та інших вимог щодо охорони здоров’я, передбачених законодавством.

Власник зобов’язаний створити в кожному структурному підрозділі й на робочому місці умови праці відповідно до вимог нормативних актів, а також забезпечити дотримання прав працівників, гарантованих чинним законодавством.

З метою підготовки молоді до продуктивної праці допускається прийняття на роботу учнів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних і середніх спеціальних навчальних закладів для виконання легкої роботи, що не завдає шкоди здоров’ю і не порушує процесу навчання, у вільний від навчання час по досягненні ними чотирнадцятирічного віку за згодою одного з батьків або особи, що його замінює.

Відповідно до статті 191 КЗпП України усі особи молодше вісімнадцяти років приймаються на роботу лише після попереднього медичного огляду і в подальшому, до досягнення 21 року, щорічно підлягають обов’язковому медичному огляду. При встановленні факту, що робота негативно впливає на здоров’я неповнолітнього, він негайно звільняється з цієї роботи і переводиться на більш легку роботу.

Забороняється залучати працівників молодше вісімнадцяти років до нічних, надурочних робіт і робіт у вихідні дні.

На кожному підприємстві, в установі, організації, має вестися спеціальний облік працівників, які не досягли вісімнадцяти років, із зазначенням дати їх народження.

Забороняється застосування праці осіб молодше вісімнадцяти років на важких роботах і на роботах зі шкідливими або небезпечними умовами праці, а також на підземних роботах.

Законодавством України чітко встановлено межі робочого часу неповнолітніх. Для осіб у віці від 16 до 18 років — 36 годин на тиждень. Працівники віком 15-16 років, а також учні 14-15 років, що працюють під час канікул, можуть працювати по 24 години на тиждень. Тривалість робочого дня для таких осіб не може перевищувати 4 години на день при 6-денному робочому тижню і дорівнювати 5 годинам при 5-денному. Дещо іншим є робочий час для неповнолітніх, які працюють протягом навчального року. Тривалість їх робочого часу не повинна перевищувати половини відповідних максимальних норм скороченого робочого часу.

Тобто, якщо працівнику 17 років і він працює під час навчання, то тривалість його робочого часу має бути не більшою 18 годин на тиждень (максимально допустима для його віку 36 годин, відповідно половина — 18 годин).

Робота підлітків з вантажами не повинна становити більше 1/3 робочого часу.

Для працівників віком до вісімнадцяти років норми виробітку встановлюються виходячи з норм виробітку для дорослих робітників пропорційно скороченому робочому часу для осіб, що не досягли вісімнадцяти років.

Слід нагадати, що суворе дотримання норм законодавства збереже молоде покоління та гарантує сталий розвиток держави в цілому.

_________________________________________________________________________

Грошова підтримка інвалідів війни

30 листопада 2017 року відбулася сесія Запорізької обласної ради. За результатами сесії внесені зміни та доповнення до обласної Програми соціальної підтримки ветеранів війни, праці, дітей війни, осіб з інвалідністю, інших соціальних груп населення, що перебувають у складних життєвих обставинах «Назустріч людям» на 2015–2019 роки.  Так, з 01.01.2018 передбачено надання щомісячної допомоги інвалідам війни, статус яким встановлено за безпосередню участь в локальних війнах, у Другій Світовій війні:

інвалідам І групи – 1000 грн. на 1 особу;

інвалідам ІІ групи – 700 грн. на 1 особу;

інвалідам ІІІ групи – 500 грн. на 1 особу.

Протягом 2017 року такі виплати проводились 10 інвалідам війни, мешканцям Мелітопольського району, статус яким встановлено за безпосередню участь у зоні проведення антитерористичної операції. Вони отримуватимуть цю допомогу також і у 2018 році.

_________________________________________________________________________

Допомога ветеранам як частка безмежної вдячності та поваги

veteransКожного року, відзначаючи світле свято Перемоги, ми з щемом у серці вдивляємося в світлі обличчя ветеранів зі зморшками від життєвих випробувань та відчуваємо, що тепер наша черга захистити їхню старість, захистити від самотності та безнадії.

За ініціативи голови районної державної адміністрації Олександра Мангула було прийнято рішення до Дня Перемоги надати інвалідам – учасникам бойових дій Другої світової війни матеріальну допомогу у розмірі 1 тисячі гривень. Згідно Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги, в Мелітопольському районі проживають 24 ветерани зазначеної категорії. Найстаршому з них виповнилося 95 років, наймолодшому – 90. Сподіваємось, що така підтримка буде дуже доречною.

Крім допомоги з районного бюджету, до свята отримають разову грошову допомогу  з державного бюджету всі категорії ветеранів війни.

Так, інвалідам війни 1 групи  вона складатиме 3500 грн, інвалідам війни 2 та 3 групи 3100 грн та 2700 грн відповідно. Учасники бойових дій цього року отримають по 1200 грн, члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни — по 600 грн, учасники війни — по 500 грн. Виплату вже здійснено 1225 особам на загальну суму 1 млн. 139 тис. 900 грн.

Також, за рахунок коштів обласної програми «Назустріч людям», до Дня  Перемоги 20 учасникам бойових дій у Великій Вітчизняній війні 1941–1945 років виплачено по 500 грн кожному, на загальну суму 10 тис. грн.

Маємо сподівання, що виділені кошти допоможуть нашим ветеранам у вирішенні соціально-побутових проблем та будуть часткою нашої вдячності та уваги до героїв Другої світової війни, які мешкають на території Мелітопольського району.

Щиро дякуємо нашим дорогим ветеранам за самопожертву, на яку вони пішли заради нашого майбутнього! Бажаємо всім міцного здоров’я, бадьорості духу, довгих років щасливого та мирного життя.

_________________________________________________________________________

Грошова компенсація на придбання твердого палива та скрапленого балонного газу

vugillaКабінетом Міністрів України визначено розміри вартості твердого палива та скрапленого газу для розрахунку надання пільг та субсидій у 2016 році:

  • одна тонна твердого палива – 1532,89 грн.;
  • один балон скрапленого газу – 196,66 грн.

Управлінням соціального захисту населення Мелітопольської районної державної адміністрації розпочато призначення грошової компенсації на придбання твердого палива та скрапленого газу особам, які мають право на таку пільгу, та подали заяви для її надання у січні – березні 2016 року.

Виплата нарахованих грошових компенсацій буде здійснюватися протягом поточного року при надходженні коштів з державного бюджету.

_________________________________________________________________________

Виплати колишнім військовополоненим Червоної Армії

berlinНімецький Бундестаг 21 травня 2015 року ухвалив рішення про те, що колишні радянські військовополонені мають отримати символічну грошову допомогу, як визнання завданої їм кривди.

Право отримати відшкодування з розрахунку 2500 Євро мають особи, які були червоноармійцями та в період між 22.06.1941 р. та 08.05.1945 р. як військовополонені перебували під вартою. Відшкодування не отримують особи, які вчинили військові злочини або злочини проти людства, або сприяли вчиненню цих злочинів.

Зазначене відшкодування є персональним і видаватиметься лише за заявами осіб згаданої категорії. Заяви необхідно подати до 30.09.2017 р. до Федерального відомства центральних послуг та невирішених майнових питань (Bundesamt für zentrale Dienste und offene Vermögensfragen), що розташоване за адресою: DGZ Ring 12, 13086 Berlin.

Спадкоємці колишніх військовополонених не мають правових підстав на отримання відшкодування. Лише у випадку, коли особа, яка має право отримати відшкодування, подала заяву і після того померла, кошти можуть отримати або його дружина, або діти.

Виплата проводиться тільки за поданою заявою шляхом перерахування коштів на особистий банківський рахунок правомочного претендента.

Формуляр заяви німецькою, англійською та російською мовами, а також подальшу інформацію можна отримати на сайті Федерального відомства централізованих служб і відкритих майнових питань (BADV, http://www.badv.bund.de/DE/OffeneVermoegensfragen/AnerkennungsleistungSowjetischeKriegsgefangene/inhalt.html).

Закордонні представництва Німеччини по всьому світу приймають згадані заяви.

_________________________________________________________________________

Пріоритет Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності – реалізація законних прав найманих працівників

beremМинулий рік для Мелітопольської міської виконавчої дирекції Запорізького обласного відділення Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності був напруженим і складним та разом з цим насиченим та продуктивним.

У зв’язку з прийняттям Закону України» від 28.12.2014 №77 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування загальнообов’язкового державного соціального страхування та легалізації фонду оплати праці» в умовах підготовки до реорганізації Фондів соціального страхування необхідно було забезпечити виконання бюджету, своєчасного і в повному обсязі фінансування заявок страхувальників – роботодавців на матеріальне забезпечення листків непрацездатності застрахованих осіб (найманих працівників) у зв’язку з хворобами, по догляду за хворим членом сім’ї, побутовими травмами, вагітністю та пологами, похованням, на що і були направлені зусилля колективу дирекції.

У 2015 році за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності застрахованим особам Мелітопольського району було оплачено 20189 днів тимчасової непрацездатності, у тому числі 11292 дні – по тимчасовій непрацездатності (без догляду за хворою дитиною або хворим членом сім`ї), 637 днів – по догляду за хворою дитиною або хворим членом сім`ї,   8260 днів – по вагітності та пологах на загальну суму 1 млн. 702403 грн. Виплати на 8 випадків поховання застрахованих осіб склали 17600грн. із розрахунку по 2200грн. на кожне поховання.

Всі заявки страхувальників на матеріальне забезпечення лікарняних найманих працівників профінансовано дирекцією Фонду у встановлені законом терміни (протягом 10 робочих днів), в середньому на 4-5 день і в повному обсязі.

Слід звернути увагу, що роботодавці деколи порушують терміни розгляду та розрахунку наданих працівниками лікарняних листків, позбавляючи їх законного права на отримання матеріального забезпечення у встановлений законом термін. Нагадаємо, що згідно статті 32 Закону України №1105 «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» розгляд документів для нарахування допомоги з тимчасової втрати працездатності здійснюється не пізніше 10 календарних днів з дня подачі їх працівником роботодавцю, а виплата, в найближчий день виплати заробітної плати, після перерахування коштів Фондом на спеціальний рахунок підприємства. Кошти Фонду, що призначені для оплати лікарняних листків працівників, із спецрахунку використовуються виключно на ці цілі і не підлягають арешту органами виконавчої служби. Дирекція Фонду постійно проводить моніторинг додержання роботодавцями термінів призначення та виплати всіх видів допомог. Керівникам підприємств, у яких виявлено порушення, було направлено 8 листів з вимогою усунення порушень та проведені перевірки, на що отримані відповіді про прийняті заходи та складено акти.

Потрібно розуміти, що оплата лікарняних листків безпосередньо залежить від офіційної середньої зарплати за останніх 12 місяців, тобто розрахункового періоду. Тому отримуючи офіційно мінімальну зарплату, а решту в «конверті» тим самим працівник робить послугу роботодавцеві у вигляді зменшення суми єдиного соціального внеску, який він зобов’язаний нараховувати з 01.01.2016 у розмірі 22% на фонд оплати праці. Лікарняний у цьому випадку оплачуватиметься у розмірі офіційної мінімальної заробітної плати, а непрацездатність у зв’язку з хворобою або побутовою травмою може бути тривалою та потребує значних коштів на лікування, не кажучи вже і про розмір майбутньої пенсії.

Нагадаємо, що з 04.07.2015, відповідно до нової редакції Порядку №1266, оплата лікарняних здійснюється за період непрацездатності в календарних днях, у тому числі перші 5 днів за рахунок роботодавця, а починаючи з шостого дня до відновлення працездатності за рахунок коштів Фонду.

Окрім цього одним з найважливіших завдань, що стоять перед колективом дирекції є контроль над цільовим використанням коштів Фонду. У 2015 році фахівцями дирекції проведено 363 перевірки страхувальників по коштах Фонду, у тому числі 290 планових, 73 по заявах страхувальників, 7 у зв’язку з ліквідацією. За результатами перевірок 88,3 тис.грн. не прийняті до заліку у зв’язку з неправомірним використанням коштів Фонду, 12,5 тис.грн. склали штрафи. На 31 посадову особу підприємств, що допустили нецільове використання коштів Фонду, складені протоколи про адміністративне правопорушення та застосовані штрафи на суму 4,8 тис.грн. Всі ці кошти направлені в дохід бюджету Фонду.

Як відомо з 1 січня 2015 року така соціальна послуга, як виділення санаторно-курортних путівок застрахованим особам за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності виключена із Закону України №1105, але путівки в реабілітаційні відділення санаторіїв, як продовження лікування після стаціонару збережені. У 2015 році пройти лікування по путівках Фонду мали можливість 14 застрахованих осіб Мелітопольського району згідно направлень відбіркової комісії центральної районної лікарні. У тому числі в санаторії «Великий луг», «Бердянськ» по кардіологічних хворобах – 4, неврологічним – 4, патології вагітності – 2, органів руху – 4.

Зараз Фонд знаходиться в стані реформування відповідно до Закону України №77, але до закінчення процедури виконує всі функції в повному об’ємі в співпраці з органам районної влади для реалізації законних прав працюючих жителів Мелітопольщини на отримання соціальних послуг передбачених загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням з тимчасової втрати працездатності.

_________________________________________________________________________

Професійна адаптація для військовослужбовців, звільнених у запас

reab atoДля соціальної адаптації до цивільного життя осіб, звільнених з військової служби у Збройних силах України, необхідно забезпечити їх професійним навчанням за новими спеціальностями, сприяти працевлаштуванню.

Одним з освітніх закладів, які надають відповідні послуги, є Науковий парк Київського національного економічного університету, який безоплатно здійснює перепідготовку військовослужбовців, звільнених у запас, з метою надання їм знань з основ ведення бізнесу (економіка, фінанси, облік, тощо).

Термін навчання складає 1,5 – 2 місяці. Заняття проводитимуться у вечірні години та вихідні дні. Після закінчення навчання за результатами складання іспитів видається свідоцтво про підвищення кваліфікації Київського національного економічного університету державного зразка.

До перепідготовки запрошуються військовослужбовці, які звільнені в запас протягом останніх 5 – ти років, або планують звільнення в запас протягом року та мають вищу освіту.

Для зарахування необхідно надати наступні документи:

  • заява
  • копія документа, що підтверджує звільнення у запас протягом останніх 5-ти років, або довідку з військової частини про те, що військовослужбовець планується до звільнення протягом року ( у разі необхідності)
  • згода на обробку персональних даних.

За додатковою інформацією необхідно звертатись до Наукового парку Київського національного економічного університету ( керівник проекту: Козак Вадим Григорович, моб.тел. 093-014-67-13, ел. пошта: imexport_ua@ukr.net )

_________________________________________________________________________

Про програму «Сільське подвір’я», умови та порядок надання пільгових кредитів за рахунок бюджетних коштів

sil podvirНа виконання Указу Президента України від 27.03.1998 № 222/98 розпорядженням Голови Запорізької обласної державної адміністрації від 10.07.1998р. за № 376 у Запорізькій області створено Обласний Фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі (далі – Фонд), який виконує державну програму забезпечення сільських громадян житлом.

Діяльність Фонду чітко регламентована нормативними актами, згідно з якими основним джерелом формування коштів Фонду є бюджетні кошти. Надання пільгових кредитів є єдиним видом діяльності Фонду.

Кредити надаються відповідно до Правил надання довгострокових кредитів індивідуальним забудовникам житла на селі, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 05.10.98 № 1597 (зі змінами і доповненнями) та Правил надання пільгових довгострокових кредитів мешканцям села за програмою «Сільське подвір’я», затверджених Розпорядженням Голови Запорізької обласної державної адміністрації.

Пільгові довгострокові кредити надаються на спорудження нового житла з надвірними підсобними приміщеннями, добудову або реконструкцію незавершеного будівництвом житла; спорудження інженерних мереж і підключення їх до існуючих комунікацій; придбання за експертною оцінкою незавершеного будівництвом житла з проведенням його добудови чи реконструкції та готового житла; розвиток фермерського чи особистого селянського (підсобного) господарств; придбання сільськогосподарської техніки, обладнання, насіння та посадкового матеріалу, птиці і тварин та інше згідно з Програмою.

За користування кредитом встановлюється плата у розмірі трьох відсотків річних. Позичальник, який на дату укладання кредитного договору має трьох і більше дітей, звільняється від сплати відсотків за користування кредитом.

Позичальниками можуть бути громадяни України, які постійно проживають або переселяються на постійне проживання у сільську місцевість, працюють на підприємствах, в установах та організаціях сільського господарства, переробних та обслуговуючих галузей агропромислового комплексу області незалежно від форм власності, в інших господарських формуваннях, що функціонують у сільській місцевості, а також у школах, дитячих садках, аптеках, лікарнях, поліклініках, фельдшерсько-акушерських пунктах, закладах швидкої та медичної допомоги, будинках культури, клубах, дільницях районних відділів Міністерства внутрішніх справ України, філіях зв’язку та пошти, в місцевих органах виконавчої влади і органах місцевого самоврядування (райдержадміністраціях, районних, сільських, селищних і міських радах, їх виконавчих органах тощо), а також працівники підприємств, товариств, господарств, незалежно від форм власності, наступного профілю: агропромислових, переробних, постачальних, комунальних, побутових, дорожніх, будівельних, торговельних, громадського харчування, споживчої кооперації, автотранспорту, агросервісу, майстерень, що розташовані в межах району або мають фермерське чи особисте селянське (підсобне) господарство та інше в рамках дії Програми.

Кредит позичальнику надається за умови постійного його проживання або переселення на постійне місце проживання у сільську місцевість та зареєстрованому в іншому населеному пункті за умови подальшого проживання у збудованому (придбаному) будинку, а також підтвердження ним своєї платоспроможності.

Кредит надається позичальнику на термін:

– до 20 років на спорудження нового житла з надвірними підсобними приміщеннями, добудову або реконструкцію незавершеного будівництвом житла; придбання житла з проведенням його добудови чи реконструкції та готового житла;

– до 10 років на розвиток фермерського та особистого селянського (підсобного) господарств, придбання сільськогосподарської техніки, обладнання, насіння та посадкового матеріалу, птиці і тварин, а також на вирішення інших соціальних питань.

Сума кредиту визначається з урахуванням платоспроможності позичальника: у сумі двісті п’ятдесят тисяч гривень для спорудження нового житла з надвірними підсобними приміщеннями;у сумі сто тисяч гривень для добудови або реконструкції незавершеного будівництвом житла, придбання за експертною оцінкою незавершеного будівництвом житла з проведенням його добудови чи реконструкції та готового житла;у сумі тридцять тисяч гривень для розвитку фермерського чи особистого селянського (підсобного) господарств, придбання сільськогосподарської техніки, обладнання, насіння та посадкового матеріалу, птиці і тварин та інше.

Зобов’язання позичальника за кредитним договором мають забезпечуватися такими способами: договором про іпотеку будівель, які придбаваються або споруджуються за рахунок кредиту і, які за правом приватної власності, належать позичальнику чи його майновому поручителю, а у разі коли житло будується на земельній ділянці, яка належить позичальнику за правом приватної власності,   також договором про іпотеку земельної ділянки;договором застави іншого майна;договором поруки, за яким поручителем може бути за рекомендаціями місцевих органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування юридична особа або один чи кілька громадян.

Кредит надається в залежності від умов кредитного договору шляхом перерахування коштів: на рахунки продавців майна (на підставі укладених договорів купівлі-продажу, рахунків або заявок), що належить їм на праві власності; на рахунки юридичних або фізичних осіб для оплати будівельних матеріалів (на підставі заявок та рахунків).

За детальною інформацією звертатися до КУ ЗОР «Обласний фонд підтримки індивідуального житлового будівництва на селі».

69063, м. Запоріжжя, вул. Дзержинського, буд.13, тел. (061)764-66-18

_________________________________________________________________________

Про роботу «Мобільного соціального офісу»

officepod_07

Згідно графіку виїзного обслуговування мешканців населених пунктів Мелітопольського району «Мобільним соціальним офісом» на 2015 рік, відбувся виїзний прийом робочої групи «Мобільного соціального офісу» в селі Промінь Мелітопольського району.

В складі робочої групи «мобільного соціального офісу» працювали спеціалісти управління соціального захисту населення, управління Пенсійного фонду України в м. Мелітополі та Мелітопольському районі та районного центру зайнятості. В ході проведення виїзного прийому 14 мешканцям Промінівської сільської ради були надані роз’яснення стосовно надання субсидій та пільг за новими Порядками, перерахунків діючих субсидій в зв’язку зі зміною тарифів та надання матеріальної допомоги.

Також, надавались консультації з питань працевлаштування та надання допомоги по безробіттю, перерахунку пенсій у зв’язку зі збільшенням прожиткового мінімуму з 1 вересня 2015 року.

_________________________________________________________________________

Професійна реабілітація для інвалідів

reab invКомунальною установою «Запорізький обласний центр професійної реабілітації інвалідів» Запорізької обласної ради продовжує набір навчальних груп на професійну реабілітацію згідно індивідуальних програм за наступними професіями з січня 2016 р.:

  • Адміністратор
  • Оператор комп’ютерного набору
  • Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
  • Кравець

Продовжується набір на наступні навчальні періоди за професіями:

  • Адміністратор
  • Оператор комп’ютерного набору
  • Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування
  • Перукар
  • Автослюсар
  • Флорист
  • Майстер манікюру, педикюру
  • Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних
  • Кравець

Звертаємо вашу увагу, що крім отримання професії в Центрі здійснюється:

– соціально-психологічна реабілітація (діагностика, індивідуальні консультації, психокорекція, проведення соціально-психологічних тренінгів, семінарів);

– медичне спостереження (ЛФК, масаж, фізіотерапевтичне лікування, медична допомога);

– культурно-оздоровчі заходи.

Усі види послуг, проживання, 4-х разове харчування – безкоштовні.

Для отримання направлення на професійну реабілітацію необхідно звертатись до управління соціального захисту населення Мелітопольської районної державної адміністрації за адресою: м. Мелітополь, вул. К. Маркса, 10, Приймальня громадян, тел. 42-65-61.

_________________________________________________________________________

З 1 вересня 2015 року підвищено соціальні стандарти

sots standartВерховною Радою України схвалено Закон України «Про внесення змін до Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про державний бюджет України на 2015 рік.»

Зазначеним законом передбачено збільшення прожиткового мінімуму з 1 вересня 2015 року.

У 2015 році прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць у розмірі з 1 січня 2015 року – 1176,0 гривень, з 1 вересня – 1330,0 гривень, а для основних соціальних і демографічних груп населення:

– дітей віком до 6 років: з січня 2015 року – 1032,0 гривні, з 1 вересня – 1167,0 гривень;

– дітей віком від 6 до 18 років: з 1 січня 2015 року – 1286,0 гривень, з 1 вересня – 1455,00 гривень;

– працездатних осіб: з 1 січня 2015 року – 1218,0 гривень, з 1 вересня – 1378,0 гривень;

– осіб, які втратили працездатність: з 1 січня 2015 року – 949,0 гривень, з 1 вересня – 1074,0 гривень;

Управлінням соціального захисту населення Мелітопольської районної державної адміністрації зроблено перерахунок допомог, які надаються з урахуванням прожиткового мінімуму.

Одержувачі соціальних допомог отримають у жовтні доплату за вересень місяць 2015 року та виплату жовтня у новому розмірі.

У разі необхідності додаткову інформацію з цього питання можна отримати в управлінні соціального захисту населення Мелітопольської районної державної адміністрації за телефоном: 44-01-19.

_________________________________________________________________________

Збільшення обсягів фінансування

obs finansРішенням Запорізької обласної ради від 24.09.2015 року №8 «Про внесення змін і доповнень до рішення обласної ради від 16.01.2015 № 12 «Про обласний бюджет на 2015 рік»» було збільшено обсяг видатків на виплату допомоги малозабезпеченим сім’ям, сім’ям з дітьми, інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям, соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування у сумі 5733364,00 грн.

Збільшення коштів дає змогу у повному обсязі здійснити виплати допомоги малозабезпеченим сім’ям, сім’ям з дітьми та інших виплат, передбачених законодавством з урахуванням підвищення соціальних стандартів з 01.09.2015 року.

Доплати державних допомог за вересень 2015 року будуть перераховано одержувачам у жовтні 2015 року.

_________________________________________________________________________

torg ludmy

sz zvonki

sz internet

_________________________________________________________________________

Гендерна політика, як напрям державної діяльності

gender Державна політика щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків спрямована на:

– утвердження гендерної рівності;

– недопущення дискримінації за ознакою статі;

– подолання гендерного насильства;

– застосування позитивних дій;

– встановлення юридичного захисту прав жінок і чоловіків на засадах рівності та забезпечення ефективного захисту в судах від будь-якої дискримінації;

– забезпечення рівної участі жінок і чоловіків у прийнятті суспільно важливих рішень;

– забезпечення рівних можливостей жінкам і чоловікам щодо поєднання професійних та сімейних обов’язків;

– підтримку сім’ї, формування відповідального материнства і батьківства;

– виховання і пропаганду серед населення України культури гендерної рівності,

– поширення просвітницької діяльності у цій сфері;

захист суспільства від інформації, спрямованої на дискримінацію за ознакою статі.

Інституційний механізм реалізації державної політики забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків

Реалізація державної політики, спрямована на забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків, залежить від дієвості національного механізму – ключової ланки забезпечення гендерної рівності. До інституційного механізму входить розгалужена мережа державних органів, установ та закладів, що реалізують політику рівних прав та можливостей жінок і чоловіків. На даний час інституційний механізм забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків представлено такими органами: Верховна Рада України Комітет Верховної Ради України з потань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин; Уповноважений Верховної Ради України з прав людини; Міжфракційне депутатське об’єднання « Рівні можливості», до якого увійшли 26 депутатів із різних фракцій. Кабінет Міністрів України При Кабінеті Міністрів України діє Міжвідомча рада з питань сім’ї, гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильства в сім’ї та протидії торгівлі людьми. До складу ради входять представники міністерств, наукові працівники та представники громадських організацій. Центральні органи виконавчої влади Міністерство соціальної політики України – спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків. При Міністерстві соціальної політики України діє Експертна рада з питань протидії дискримінації за ознакою статі, головним завданням якої є сприяти у формуванні та реалізації державної політики  щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, недопущення дискримінації зо ознакою статі. Місцеві органи виконавчої влади У регіонах України визначено заступників голів обласних державних адміністрацій, до компетенції яких належить питання гендерної політики.

 Законодавство з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків

Питання рівності прав і можливостей жінок і чоловіків в Україні закріплено статтею 24 Конституції України, згідно з якою рівність прав жінки і чоловіка забезпечується наданням жінкам рівних з чоловіками можливостей у громадсько-політичній і культурній діяльності; у здобутті освіти і професійній підготовці; у праці та винагороді за неї. Однак конституційні норми можуть бути реалізовані лише тоді, коли вони мають подальший розвиток у законодавстві.  З  цією метою прийнято такі законодавчі акти: 1)    2005 рік: –    Закон України «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», яким закріплено паритетне становище жінок і чоловіків у всіх сферах життя суспільства; –    Указ Президента України від 26.07.2005 № 1135/2005 «Про вдосконалення роботи центральних і місцевих органів виконавчої влади щодо забезпечення рівних прав та можливостей жінок та чоловіків»; 2)    2006 рік –    постанову Кабінету Міністрів України від 12.04.2006 № 504 «Про проведення гендерно-правової експертизи», що суттєво сприяє розвитку демократії і дотриманню європейських стандартів прав людини в Україні; 3)    2008 рік –    Закон України «Про внесення зміни до Кодексу законів про працю України», яким передбачено, що колективним договором встановлюється рівні права і можливості для жінок і чоловіків; –    Закон України «Про внесення зміни до Закону України «Про Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини», яким передбачено, що Уповноважений з прав людини здійснює контроль за дотриманням прав та можливостей жінок і чоловіків; 4)    2012 рік –    Закон України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні». 5)    2013 –    постанова Кабінету Міністрів України від 26.09.2013 № 717 «Про затвердження Державної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2016 року».

Державна програма зебезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків на період до 2016 року

Метою Програми є впровадження гендерних підходів в усі сфери життєдіяльності суспільства. Очікувані результати, ефективність Програми: Виконання Програми дасть змогу: удосконалити нормативно-правову базу у сфері забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, привести її у відповідність з міжнародними стандартами та законодавством Європейського Союзу; створити умови та можливості для паритетної участі жінок і чоловіків у прийнятті політичних, економічних та соціальних рішень; підвищити рівень поінформованості роботодавців з питань запровадження міжнародних стандартів рівності співробітників у сфері праці; створити належні умови для забезпечення жінкам і чоловікам можливості суміщати трудову діяльність із сімейними обов’язками; підвищити рівень поінформованості населення з питань рівного розподілу сімейних обов’язків та відповідальності між жінками і чоловіками щодо виховання дитини; підвищити рівень компетенції фахівців з питань забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків; забезпечити включення до навчальних програм стандартів гендерної освіти; забезпечити проведення інформаційних кампаній за участю засобів масової інформації, закладів культури та навчальних закладів з метою подолання стереотипних уявлень про роль жінки і чоловіка; удосконалити механізм реагування на факти дискримінації за ознакою статі; скоротити кількість випадків використання у рекламі, засобах масової інформації та Інтернеті елементів, що закріплюють у свідомості населення ідею нерівності жінок і чоловіків; забезпечити подальшу співпрацю з міжнародними організаціями та громадськими об’єднаннями, діяльність яких спрямована на забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків.

Номер телефону урядової “гарячої лінії”:

0-800-507-309

Для громадян України, які перебувають за кордоном, номер телефону урядової “гарячої лінії”:

+38 044 284 19 15

Урядова “гаряча лінія” працює цілодобово. Надіслати звернення до органів виконавчої влади можна через веб-сайт Урядового контактного центру www.ukc.gov.ua

Інформація щодо роботи консультативно-дорадчих органів відділу у справах сім’ї та дітей Департаменту соціальної захисту населення Запорізької облдержадміністрації

№ з.п. Назва органу Дата створення та номер розпорядчого акту Які громадські організації входять до складу Основні питання
1 Експертна рада з питань розгляду звернень за фактами дискримінації за ознакою статі при голові обласної державної адміністрації Затверджена розпорядженням голови облдержадміністрації від 18.01.2013 № 15 Запорізька обласна організація Всеукраїнського політичного об’єднання «Жінки за байбутнє»;«Об’єднання психологів, психоаналітиків «Взаємодія» Розгляд, облік та узагальнення звернень з питань дискримінації за ознакою статі та підготовка пропозицій
2 Координаційна рада з питань сім’ї, жінок, охорони материнства і дитинства при голові облдержадміністрації Затверджена розпорядженням голови облдержадміністрації     від 13.02.2013 № 64 Громадська обласна організація «Родина. Перспектива – ХХІ»; фонд «Українська родина»; громадська організація жінок козацтва «Берегиня»; благодійний фонд «Сподівання»; благодійна організація «Жіночий кризовий центр «Гармонія»; благодійна організація «Міське об’єднання багатодітних сімей»; Запорізький Благодійний фонд «Єврейський громадський центр Мазаль Тов»; Запорізька обласна організація «Спілка жінок України»; Запорізька обласна організація «Товариство Червоного Хреста» Ефективна взаємодія між органами державної влади та недержавними організаціями у сфері сімейної політики, попередженні насильства в сім’ї
3 Гендерний ресурсний центр Затверджений розпорядженням голови облдержадміністрації     від 22.05.2013 № 236 (зі змінами від 16.06.2014 № 270) «Об’єднання психологів, психоаналітиків «Взаємодія»; Запорізький благодійний фонд «Єдність за майбутнє»; Запорізьке обласне відділення Всеукраїнської громадської організації «Жіночий консорціум України»; Запорізька обласна асоціація жінок-депутатів Реалізація державної гендерної політики в Запорізькій області, координація діяльності інституцій, що працюють у сфері реалізації гендерної політики.

Співпраця з громадськими організаціями, фондами та закладами

www.deti.zp.ua Запорізький обласний благодійний фонд «Щаслива дитина”

spodivannya.at.ua – Благодійний фонд «Сподівання»

www.znu.edu.ua – Запорізький національний університет

redcross.zp.ua – Товариство червоного хреста України Запорізька обласна організація

www.vzayemodiya.net – Запорізька обласна громадська організація Об’єднання психологів та психоаналітиків «ВЗАЄМОДІЯ»

www.la-strada.org.ua  – Міжнародний жіночий правозахисний центр «Ла Страда Україна»

Міжнародний Союз Мужніх Татусів (МСМТ)

є міжнародною громадською організацією інвалідів, яка на добровільних засадах об’єднує розлучених татусів-інвалідів, що самотужки виховують дітей без рідної матері. МСМТ створений для здійснення соціальної, консультаційно-юридичної та іншої допомоги дітям та їх розлученим татусям-інвалідам, сприяння захисту законних прав і інтересів дітей та допомоги в оздоровленні і відпочинку дітей.

Контактна інформація організації: а/с 61, м. Слов’янськ, Донецька область, 84122; тел. 066-3535574, 095-0518491; E-mail: papakind@mail.ru

www.uwf.kiev.ua – Міжнародний благодійний фонд Український жіночий фонд

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить