Показати меню

Зарахування невикористаних коштів житлової субсидії на поточні рахунки одержувачів субсидії в АТ «Ощадбанк»

четвер, 20 Червень 2019, 12:02
subsydii

Після закінчення опалювального сезону залишки коштів на рахунку для виплати житлової субсидії, відображені на облікових записах одержувачів житлової субсидії, які утворилися станом на 1 червня, виплачуються одержувачам субсидій шляхом перерахування таких коштів на поточні рахунки зазначених осіб, відкриті в Банку.

Для категорії клієнтів, які мають поточні рахунки, відкриті в АТ «Ощадбанк», для виплати соціальної допомоги/депозитів та процентів по ньому/заробітної плати, відкриті на тарифному пакеті «Мій рахунок» або «Зарплатний», в автоматичному режимі на підставі персональних даних одержувачів субсидії, які зазначені в реєстрах нарахованих субсидій, здійснюється пошук в інформаційних системах Банку поточних рахунків, по яких не встановлено блокування операцій, не накладено арешт та платіжні картки, які випущені до цих рахунків, не заблоковані.

!!! У разі наявності у клієнта декількох поточних рахунків, обирається поточний рахунок, дата відкриття якого найближча до поточної дати.

Для категорії клієнтів, які не мають відкритих поточних рахунків, в АТ «Ощадбанк», для виплати соціальної допомоги/депозитів та процентів по ньому/заробітної плати, відкриті на тарифному пакеті «Мій рахунок» або «Зарплатний» після автоматичного пошуку поточних рахунків, та у разі відсутності у клієнтів рахунків, Банком в автоматичному режимі відкриваються поточні рахунки на користь одержувачів субсидії.

!!! Поточний рахунок відкривається у відділенні банку, яке найближче територіально розміщено до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення, в який подавалася заява на призначення субсидії. Одержувач субсидії після 10 червня 2019 року може звернутися до контакт-центру АТ «Ощадбанк» (тел.0-800-210-800) для уточнення адреси відділення, в якому йому відкрито рахунок.

Одержувач субсидії звертається до відділення Банку, в якому відкрито рахунок, з документами, що дають змогу Банку верифікувати клієнта (паспорт, код), та отримує електронний платіжний засіб (платіжну картку).

Нагадуємо, що:

  • поточні рахунки на тарифному пакеті «Мій рахунок» — відкриваються безкоштовно;
  • видача коштів з поточних рахунків, відкритих на тарифному пакеті «Мій рахунок» в касі Банку, банкоматах Банку та банках-партнерах здійснюється без комісійної винагороди;
  • зарахування коштів готівкової субсидії на поточні рахунки клієнтів, відкриті на рахунки для виплати соціальної допомоги/депозитів та процентів по йому/заробітної плати здійснюється без комісійної винагороди;
  • комісія за підключення до смс-інформування сплачується відповідно до Тарифів за обслуговування поточного рахунку з використанням платіжної картки за тарифним пакетом «Мій рахунок».

Запитання можна задати за телефоном відділу забезпечення здійснення пасивних та касових операцій Ощадбанку: (061) 769 19 89; (061) 239 58 12.