Показати меню

Житлово-комунальне господарство, архітектура, земельні питання

Про присвоєння адреси об’єкту нерухомого майна після прийняття закінченого будівництвом об’єкта в експлуатацію

Повідомлення про громадські слухання у проекті містобудівної документації села Спаське

Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля

Про розроблення детального плану території для розміщення та обслуговування сонячної електростанції на території Новгородківської сільської ради

Розпорядження 42 по ПЛАНУ доступності 2019

Проект законодавчого акта про удосконалення адміністративно-територіального устрою Запорізької області (8 МБ)

Про затвердження проекту детального плану території для розміщення та обслуговування сонячних електростанцій на території Костянтинівської сільської ради Мелітопольського району

Реєстр МБУтО (11 МБ)

Розроблення плану для розміщення сонячних електростанцій Костянтинівська СР (20 МБ)

Доступність інвалідів до об’єктів інфраструктури (52 МБ)

 

Щодо необхідності 100% оплати за житлово-комунальні послуги!

Оплата споживачами житлово-комунальних послуг напряму впливає на діяльність кожного підприємства галузі ЖКГ у населених пунктах Мелітопольського району та надання ними якісних життєвонеобхідних послуг.

Тому, звертаємось до мешканців Мелітопольського району з проханням вчасно і в повному обсязі розраховуватись за надані житлово-комунальні послуги, оскільки заборгованість населення негативно впливає на фінансово-економічний стан підприємств житлово-комунального господарства та не дає можливості на належному рівні готуватися до опалювального сезону та вчасно розраховуватися за спожиті енергоносії.

ВАЖЛИВО! Управління соціального захисту населення повідомляє, що враховуючи вимоги Положення про призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 № 848 (зі змінами), яким передбачено, що житлова субсидія не призначається (у тому числі на наступний період), якщо структурним підрозділом з питань соціального захисту населення отримано інформацію про наявність простроченої понад три місяці (на дату надання такої інформації) заборгованості з оплати житлово-комунальних послуг, витрат на управління багатоквартирним будинком, строк позовної давності якої не минув і загальна сума якої перевищує 20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян на день звернення за призначенням житлової субсидії.

Оплату комунальних послуг можна здійснити дистанційно, не виходячи з помешкання, використовуючи онлайн-банкінг та Інтернет через особисті кабінети на сайтах підприємств виконавців послуг, та за допомогою інших можливих і загально доступних сервісів.

 

Шановні громадяни, землекористувачі

Повідомляємо Вас, що у весняно-літній період збільшуються випадки самовільних підпалив сухої природної рослинності, стерні, соломи, післязбиральних залишків та сміття, що призводить до знищення біорізноманіття , молодих особин тваринного світу, виникає загроза пожеж в полезахисних, лісових смугах, лісах, загибелі людей.

При спалюванні стерні, соломи і поживних залишків згорає гумус найбільш родючого поверхневого шару, внаслідок чого знижується біологічна активність ґрунту.

Разом із стернею вогонь знищує безцінну біосферу ланів, яка могла суттєво підвищити врожайність у наступні роки, а на їх місце приходять патогенні мікроорганізми та бур`яни.

Згідно зі ст. 27 Закону України «Про рослинний світ», ст.. 39 Закону України «Про тваринний світ», ст. 31 Лісового Кодексу України, Закону України «Про внесення змін до статті 77-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за самовільне випалювання сухої рослинності або її залишків» випалювання забороняється.

Відповідно до основних вимог «Правил охорони електричних мереж», затверджених Кабінетом Міністрів України від 04.03.1997 р. № 209 в охоронних зонах електромереж категорично забороняється:

  • виконувати будівництво різноманітних будівель;
  • складувати добрива, корма, солому, дрова та інші матеріали;
  • розводити багаття;
  • розміщати автозаправні станції і інші склади ПММ;
  • накидати на проводи і опори сторонні предмети, підніматися на опори і демонтувати їх елементи;
  • саджати дерева та інші багаторічні насадження;
  • виконувати роботи з допомогою ударних механізмів;
  • випалювання стерні, післязбиральних решток, пасовищ, луків, ділянок степу, рослинність у смузі відводу автомобільних та залізничних доріг, сухе листя в парках, інших зелених насаджень, газонів в населених пунктах;
  • виконувати роботи з використанням машин і механізмів оформлення наряду-допуску, погодженого з представником електричних мереж;
  • виконувати збирання і розбирання елементів конструкцій сільськогосподарської і будівельної техніки.

Охоронною зоною повітряних ліній являється зона вздовж повітряних ПЛ (повітряна лінія електропередачі) у вигляді земельної ділянки і повітряного простору, розміщеною по обидві сторони лінії від крайніх дротів на відстані для ПЛ-330 кВ – 30 м, ПЛ-750 кВ – 40 м.

У зв’язку з настанням пожежонебезпечного періоду і підвищення протипожежної стійкості функціонування об’єктів високовольтних електричних мереж, прошу Вас вжити заходи щодо недопущення порушень нормативно-правових актів у галузі пожежної безпеки, та дотримання вимог «Правил охорони електричних мереж», а також:

– запобігти виникненню пожеж в лісосмугах, горінню сухої трави та стерні в охоронних зонах ЛЕП;

– на час дозрівання і збирання зернових культур на території охоронних зон ЛЕП, не проводити зварювальних та інших вогневих робіт, спалювання сміття та відходів;

– під час виконання сільськогосподарських робіт в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі із застосуванням машин і механізмів не проводити обробіток ґрунту в межах обвалування навколо фундаментів і відтяжок опор;

– не скирдувати відходи зернових культур в охоронних зонах ЛЕП;

– при намірі виконувати роботи у межах охоронних зон електричних мереж, не пізніше як за три доби, повідомити ВАТ «Запоріжжяобленерго» і одержати письмовий дозвіл на  виконання цих робіт.

Повідомляємо, що  у межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій забороняється:

– розташування польових станів, загонів для худоби, установлення дротяного загородження, шпалер для виноградників і садів, а також поливання сільськогосподарських культур;

– проїзд в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі машин, механізмів загальною висотою з навантаженням або без нього від поверхні дороги понад 4,5 м в місцях перетину цих ліній;

–  виконання земляних робіт на глибині понад 0,3 м, а на орних землях – на глибині понад 0,45 м, а також розрівнювання ґрунту (в охоронних зонах підземних кабельних ліній електропередачі).

 

Сучасні тенденції і перспектива впровадження роздільного збирання твердих побутових відходів

smittyaУ сучасних умовах надзвичайно актуальною є проблема роздільного збирання твердих побутових відходів (ТПВ). Система роздільного збирання дозволяє найбільш якісно вилучати вторинну сировину з потоку ТПВ. Це зменшує кількість відходів, які підлягають захороненню, сприяє розв’язанню екологічних, соціальних проблем та ресурсозбереженню і підвищує рентабельність сфери поводження з ТПВ.

Основною проблемою отримання вторинної сировини є її відокремлення від іншого сміття. Для досягнення високого ступеню участі населення система роздільного збирання ТПВ потребує ретельної просвітницької роботи та стимулювання.

Часто у всьому процесі утилізації, збирання відходів є найбільш дорогим етапом. Тому його правильна організація дозволить зекономити значні кошти. Способи збирання можна класифікувати наступним чином:

  • змішане в сміттєзбиральну машину;
  • змішане в контейнери;
  • роздільне в сміттєзбиральну машину;
  • роздільне в два або більше ніж у два контейнери;
  • роздільне в пункті збору ТПВ;
  • використання перевантажувальної станції.

Вартість захоронення ТПВ на полігоні є відправною точкою тарифної політики. Використання коштів за видалення ТПВ необхідно здійснювати у строгій відповідності до структури тарифу.

Персонал та керівники підприємств, що забезпечують збирання відходів та вторинної сировини, перероблення відходів, експлуатування полігонів, повинні отримати відповідну підготовку, необхідну для забезпечення екологічної безпеки, технічної та економічної ефективності поводження з ТПВ.

Важливе значення у впровадженні роздільного збирання ТПВ має підготовка вчителів початкової школи та викладачів природничих наук, які мають володіти знаннями щодо ТПВ, та бути спроможні передавати їх дітям. Саме від дітей залежить зміна стереотипів поведінки населення щодо поводження з ТПВ у сім’ях. Вагоме значення має інформаційно-просвітницька робота серед громадськості, без участі якої впровадження системи роздільного збирання ТПВ неможливе.

Крім того, при впровадженні роздільного збирання ТПВ доцільно врахувати наступні аспекти:

  1. Сектор з багатоквартирними домами. Харчові відходи становлять найбільшу небезпеку. Їх окреме збирання допустиме лише при забезпеченні вимог санітарно-гігієнічної безпеки та доцільне при наявності інфраструктури подальшої переробки та утилізації. На першому етапі впровадження роздільного збирання необхідно забезпечити вилучення ресурсно-цінних компонентів (макулатури, скла, ПЕТ-пляшок), відокремити будівельні та великогабаритні відходи.
  2. Приватний сектор. Першочерговою задачею є налагодження регулярного вивезення ТПВ. Пропаганда методу індивідуального компостування дозволить знизити навантаження по харчовим та рослинним відходам.
  3. Організації, установи. Необхідно розробити і впровадити систему цільового вилучення ресурсно-цінних компонентів з відходів установ та організацій.
  4. Промислові підприємства. На кожному промисловому підприємстві слід розробити і впровадити систему поводження з ТПВ (відходами 3, 4 класів небезпеки, що видаляють на полігон ТПВ).

 

Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»

З 1  липня 2015 рокунабув чинності Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» (далі – Закон), який визначає особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов’язані з реалізацією прав та виконанням обов’язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його утримання та управління.

Пунктами 4, 5 статті 13 Закону встановлено, що до визначення співвласниками багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, форми управління багатоквартирним будинком, але не більше одного року із дня набрання чинності цим Законом, послуги з утримання такого будинку надає суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у багатоквартирному будинку до набрання чинності цим Законом.

У разі, якщо протягом одного року з дати набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на територій якої розташований багатоквартирний будинок.

Роз’яснення до легалізації самобудови

У зв’язку з набуттям чинності наказу Мінрегіону від 24 квітня 2015 року № 79 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт» (далі – Порядок), зареєстрованого у Міністерстві юстиції за № 547/26992 від 15 травня 2015 року, а також з метою уникнення подвійного тлумачення норм вказаного Порядку, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства доводить до відома наступне.
Пунктом 6 Розділу ІІ Порядку передбачено, що технічне обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно проводиться виконавцем (експертом (інженером) з технічної інвентаризації) під час їх технічної інвентаризації лише за результатами попереднього (візуального) етапу обстеження з проставлянням у технічному паспорті відмітки за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.
При цьому звіт про технічне обстеження за формою, наведеною в додатку 1 до Порядку не складається та не включається до складу документів, що подаються разом з відповідною заявою про прийняття в експлуатацію об’єкта.
Крім цього, пунктом 2 Розділу ІІІ Порядку передбачена можливість використання звітів про технічне обстеження, складених в період з 29 квітня 2013 року (набуття чинності наказу Мінрегіону від 19.03.2013 № 95, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15.04.2013 за № 612/23144) до дня набрання чинності Порядком, а також технічних паспортів, складених до набрання чинності цим Порядком, щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно.
Стосовно інформації, отриманої виконавцем від місцевого органу містобудування та архітектури, щодо відповідності місця розташування об’єкта вимогам державних будівельних норм (далі – Інформація органу містобудування та архітектури) слід зауважити.
Вказана Інформація органу містобудування та архітектури у контексті Порядку не передбачає відповідність вимогам всіх державних будівельних норм, а насамперед стосується вимог ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» у частині місця розміщення житлового будинку в межах ділянки землекористування відносно прилеглих земельних ділянок, будівель і споруд.
Зазначену інформацію надають уповноважені органи містобудування та архітектури, як спеціально уповноважені органи, що опікуються питаннями планування територій і до повноважень яких відносяться вказані питання. При цьому за вказаною інформацією може звернутися як власник об’єкта так і виконавець робіт.
Окремо слід зауважити, що зазначена інформація органу містобудування та архітектури має довільну форму, не передбачає сплати коштів та не є документом дозвільного характеру, тому її відсутність з об’єктивних причин, зокрема, за відсутності органу містобудування та архітектури на місцевому рівні, не може бути підставою для відмови заявнику у прийнятті об’єкту в експлуатацію.
Міністерство звертає увагу, що необґрунтована відмова у наданні вказаної інформації органом містобудування та архітектури на місцевому рівні не допускається.
Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі – декларація) складається за формою, наведеною в додатку 3 до Порядку.
Слід зазначити, що орфографічна чи технічна помилки, допущені під час заповнення декларації або інформація, викладена з неточностями, які не впливають на зміст та правовий статус об’єкта, не можуть вважатися підставами для відмови органом державного архітектурно-будівельного контролю у прийнятті об’єкта в експлуатацію.
З цього приводу Міністерство вважає за необхідне територіальним органам – структурним підрозділам Державної архітектурно-будівельної інспекції України постійно проводити консультаційно-методичну допомогу громадянам з питань оформлення документів, необхідних для прийняття об’єктів в експлуатацію.
Також слід наголосити, що Порядком передбачена підстава, коли об’єкт не може бути прийнятий в експлуатацію, зокрема у разі наявності відхилень від вимог державних будівельних норм, визначених такими нормами як недопустимі (заборонені).
Вказана вимога стосується в першу чергу заборон, встановлених державними будівельними нормами, які безпосередньо впливають на безпеку експлуатації об’єктів.
В цілому положення Порядку дають можливість досягнути основної мети – оформлення прав власності на нерухоме майно, що належить громадянам, побудоване у попередні роки.
Додатково Міністерство наголошує на недопустимості нав’язування послуг громадянам, які мають наміри ввести в експлуатацію об’єкти згідно з Порядком, посадовими особами будь-яких органів влади.

Прості кроки до легалізації самобудови
1
2

 

Перелік житлово-комунальних підприємств району                                                        

№ п/п

Найменування

Адреса

ПІБ керівника, номер телефону

1

2

3

 4

1 КП «Райсількомунгосп» МРР с. Костянтинівка, вул. Маяковського, 146 Єфімова Людмила Анатоліївна, 44-71-41, 44-12-75
2 ТОВ «Мирне С» смт Мирне, вул. О.Олексенка, 14 Масалабова Тетяна Анатоліївна, 49-44-76
3 ВК «Астраханка» с. Астраханка, вул.Заводська, 27 Крижановська Лідія Василівна, 49-51-94
4 КП «Вознесенське» с. Вознесенка, вул. Миру, 205 Коробко Володимир Васильович, 49-22-93
5 КП «Мордвинівське» с. Мордвинівка, вул. Суворова, 1/1 Бурдін Олександр Миколайович
6 КП «Новобогданівське» с. Новобогданівка, вул. Центральна, 137/2 Бєляєв Дмитро Вікторович, 44-65-55
7 КП «Водолій» с. Новомиколаївка, вул. Миру, 12 Ткаченко Віталій Володимирович, 49-85-16
8 КП «Семенівське» Концесійний договір між  Семенівською сільською радою Мелітопольського району та ТОВ «Українська водна компанія» м.Київ с. Семенівка, вул. Дружби, 107; м. Київ, вул. Новодарницька, 28/9; Целуйко Олександр Володимирович, 44-90-91
9 ТОВ «Екосем» с. Семенівка, вул. Першотравнева, 57 Подкаменна Любов Анатолівна, 44-91-40
10 КП «Добробут» с. Терпіння, вул. Таврійська, 86 Кравченко Андрій Анатолійович, 44-32-19
11 ВК «Фруктове» с. Фруктове, вул. Стара, 1а Тупіков Юрій Анатолійович, 49-86-45

 

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить