Показати меню

Звернення громадян

baner oda

—————————-

zvernennya

 

Звернення громадян до Мелітопольської районної державної адміністрації приймаються за формою, що розміщена нижче, або на електронну адресу  gromada-mrda@i.ua

Нагадуємо, що згідно з вимогами законодавства у зверненні обов’язково вказуються: прізвище, ім’я, по-батькові заявника, адреса та зміст звернення. Анонімні звернення (без зазначення ПІБ та адреси), а також звернення, в яких відсутній зміст (опис конкретної проблеми, яка підлягає вирішенню), розгляду не підлягають.

Заявник надає згоду на обробку своїх персональних даних фахівцями Мелітопольської РДА у відповідності до вимог чинного законодавства України.

Прізвище І.П.(*)

E-mail(*)

Поштова адреса:(*)

Телефон

Текст(*)

Захисний код(*)
captcha

* – Поля обов’язкові для заповнення

—————————-

Розпорядження про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян

Розпорядження про затвердження Порядку опрацювання усних звернень громадян

Дзвінки на Гарячу телефонну лінію Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області приймаються за номером: (0619) 43-13-83 протягом робочого часу Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області без перерви на обід. Гаряча телефонна лінія Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області не працює у дні офіційних державних свят та дні, що визначаються вихідними відповідно до чинного законодавства України.

Як звернутися до структурних підрозділів райдержадміністрації

—————————-

В райдержадміністрації діє «телефон довіри». Громадяни можуть звертатися з інформацією про факти корупції та інші зловживання з боку працівників органів влади, пропозиціями щодо підвищення ефективності роботи органів державної виконавчої влади щоденно (крім суботи та неділі, святкових днів) з 14-00 до 16-00 години.

Телефон служби: 43-13-83

Наша адреса: вул. Івана Алексєєва 5, м.Мелітополь, Запорізька обл., 72311

—————————-

Про урядову телефонну “Гарячу лінію”

0-800-507-309 – телефонний номер урядової “гарячої лінії”

Урядова “гаряча лінія” працює крім неділі та святкових днів за наступним графіком:

понеділок-п’ятниця – з 8 до 21 години, субота – з 8 до 19 години

Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні

—————————-

Інформація

про роботу «гарячої» телефонної лінії Запорізької обласної державної адміністрації

0-800-503-508

«Гаряча» лінія приймає усні звернення громадян до Запорізької облдержадміністрації від жителів області. Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України є безкоштовними. Головна мета «гарячої» лінії зробити обласну владу доступнішою жителям області через механізм звернень громадян.

Для зручності розгляду звернення на «гарячу» лінію записуються на електронні носії, офіційно реєструються та розглядаються згідно з вимогами Закону України «Про звернення громадян». На кожне звернення протягом 15-30 календарних днів надасться письмова відповідь від облдержадміністрації або іншого уповноваженого органу, якому було доручено розглядати звернення.

Звертаємо Вашу увагу на те, що анонімні звернення не підлягають розгляду.

Графік роботи гарячої лінії:

  • понеділок-четвер – 8:00 – 17:00,
  • п’ятниця – 8.00 – 15.45,
  • субота-неділя – вихідні.

У передсвяткові дні робочий день скорочується на одну годину.

Начальник відділу роботи із зверненнями громадян апарату облдержадміністрації             Д.В. Кас’яненко

—————————-

Звернення громадян до органів держави з питань забезпечення законності є їх конституційним правом. Воно за­кріплюється у ст. 40 Конституції України, яка наголошує, що усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обгрунтовану відповідь у встановлений законом строк. У розвиток конституційних положень діє ціла низка нормативних актів, які регламентують ці питання. По-перше, це Закон України “Про звернення громадян”. Крім нього, найважливішими актами, що регулюють правовідносини цієї сфери, є Указ Президента України “Про заходи щодо забезпечення конституційних прав громадян на звернення”.

Під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.

Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об”єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.

У зверненні має бути зазначено прізвище, ім”я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.

Звернення може бути усним (викладеним громадянином і записаним посадовою особою на особистому прийомі) чи письмовим, надісланим поштою або переданим громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, якщо ці повноваження оформлені відповідно до чинного законодавства.
Звернення може бути подано як окремою особою (індивідуальне), так і групою осіб (колективне).
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
Звернення, оформлене без дотримання цих вимог, повертається заявникові з відповідними роз”ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.

У випадку звернень громадян з метою отримання матеріальної допомоги необхідно вказувати ідентифікаційний код.

Сохранить

Сохранить

Сохранить