Показати меню

Житлово-комунальне господарство, архітектура, земельні питання

Про розроблення детального плану території для розміщення та обслуговування сонячної електростанції на території Новгородківської сільської ради

Розпорядження 42 по ПЛАНУ доступності 2019

Проект законодавчого акта про удосконалення адміністративно-територіального устрою Запорізької області (8 МБ)

Про затвердження проекту детального плану території для розміщення та обслуговування сонячних електростанцій на території Костянтинівської сільської ради Мелітопольського району

Реєстр МБУтО (7 МБ)

Розроблення плану для розміщення сонячних електростанцій Костянтинівська СР (20 МБ)

Доступність інвалідів до об’єктів інфраструктури (52 МБ)

 

Шановні громадяни, землекористувачі

Повідомляємо Вас, що у весняно-літній період збільшуються випадки самовільних підпалив сухої природної рослинності, стерні, соломи, післязбиральних залишків та сміття, що призводить до знищення біорізноманіття , молодих особин тваринного світу, виникає загроза пожеж в полезахисних, лісових смугах, лісах, загибелі людей.

При спалюванні стерні, соломи і поживних залишків згорає гумус найбільш родючого поверхневого шару, внаслідок чого знижується біологічна активність ґрунту.

Разом із стернею вогонь знищує безцінну біосферу ланів, яка могла суттєво підвищити врожайність у наступні роки, а на їх місце приходять патогенні мікроорганізми та бур`яни.

Згідно зі ст. 27 Закону України «Про рослинний світ», ст.. 39 Закону України «Про тваринний світ», ст. 31 Лісового Кодексу України, Закону України «Про внесення змін до статті 77-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за самовільне випалювання сухої рослинності або її залишків» випалювання забороняється.

Відповідно до основних вимог «Правил охорони електричних мереж», затверджених Кабінетом Міністрів України від 04.03.1997 р. № 209 в охоронних зонах електромереж категорично забороняється:

  • виконувати будівництво різноманітних будівель;
  • складувати добрива, корма, солому, дрова та інші матеріали;
  • розводити багаття;
  • розміщати автозаправні станції і інші склади ПММ;
  • накидати на проводи і опори сторонні предмети, підніматися на опори і демонтувати їх елементи;
  • саджати дерева та інші багаторічні насадження;
  • виконувати роботи з допомогою ударних механізмів;
  • випалювання стерні, післязбиральних решток, пасовищ, луків, ділянок степу, рослинність у смузі відводу автомобільних та залізничних доріг, сухе листя в парках, інших зелених насаджень, газонів в населених пунктах;
  • виконувати роботи з використанням машин і механізмів оформлення наряду-допуску, погодженого з представником електричних мереж;
  • виконувати збирання і розбирання елементів конструкцій сільськогосподарської і будівельної техніки.

Охоронною зоною повітряних ліній являється зона вздовж повітряних ПЛ (повітряна лінія електропередачі) у вигляді земельної ділянки і повітряного простору, розміщеною по обидві сторони лінії від крайніх дротів на відстані для ПЛ-330 кВ – 30 м, ПЛ-750 кВ – 40 м.

У зв’язку з настанням пожежонебезпечного періоду і підвищення протипожежної стійкості функціонування об’єктів високовольтних електричних мереж, прошу Вас вжити заходи щодо недопущення порушень нормативно-правових актів у галузі пожежної безпеки, та дотримання вимог «Правил охорони електричних мереж», а також:

– запобігти виникненню пожеж в лісосмугах, горінню сухої трави та стерні в охоронних зонах ЛЕП;

– на час дозрівання і збирання зернових культур на території охоронних зон ЛЕП, не проводити зварювальних та інших вогневих робіт, спалювання сміття та відходів;

– під час виконання сільськогосподарських робіт в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі із застосуванням машин і механізмів не проводити обробіток ґрунту в межах обвалування навколо фундаментів і відтяжок опор;

– не скирдувати відходи зернових культур в охоронних зонах ЛЕП;

– при намірі виконувати роботи у межах охоронних зон електричних мереж, не пізніше як за три доби, повідомити ВАТ «Запоріжжяобленерго» і одержати письмовий дозвіл на  виконання цих робіт.

Повідомляємо, що  у межах охоронних зон повітряних і кабельних ліній, трансформаторних підстанцій забороняється:

– розташування польових станів, загонів для худоби, установлення дротяного загородження, шпалер для виноградників і садів, а також поливання сільськогосподарських культур;

– проїзд в охоронних зонах повітряних ліній електропередачі машин, механізмів загальною висотою з навантаженням або без нього від поверхні дороги понад 4,5 м в місцях перетину цих ліній;

–  виконання земляних робіт на глибині понад 0,3 м, а на орних землях – на глибині понад 0,45 м, а також розрівнювання ґрунту (в охоронних зонах підземних кабельних ліній електропередачі).

 

Україна — Німеччина: спільні «зелені» проекти активізують двосторонні економічні процеси та посилять енергобезпеку

ger-ukrУ складі офіційної делегації України до Німеччини на чолі із Прем’єр-міністром України Володимиром Гройсманом Голова Держенергоефективності Сергій Савчук взяв участь у III Українсько-німецькому бізнес-форумі.

Форум, присвячений досягненням та планам партнерства двох країн, відкрили Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман і Федеральний канцлер Німеччини Ангела Меркель.

Поглиблення секторальної взаємодії — пріоритет. Серед важливих напрямів співпраці також залишаються енергоефективність, відновлювана енергетика та сфера генерації енергії із сміття.

«Для нас вкрай важлива підтримка Німеччини, яка у 2017 році увійшла у ТОП-5 країн за найбільшим обсягом «зелених» інвестицій. За даними міжнародної організації «REN21», станом на кінець 2017 року Німеччина — у трійці країн-лідерів за загальною потужністю відновлюваної електроенергетики (112 ГВт)», — розповів Сергій Савчук.

Також Німеччина неодноразово фіксувала рекордні обсяги виробництва електроенергії саме з відновлюваних джерел.

Україна, у свою чергу, створила сприятливе законодавче підґрунтя та бізнес-клімат у «зеленій» тепло- та електроенергетиці. Завдяки цьому за останні 4 роки у цю сферу інвестовано більше 1,4 млрд євро.

«На цьому ми не зупиняємося, а працюємо над низкою нових законопроектів і, головне, над впровадженням сучасної моделі розвитку «зеленої» енергетики — системи аукціонів. Підтримку та консультації у цій сфері активно надають експерти, зокрема, Міжнародного агентства з відновлюваних джерел енергії (IRENA), Світового банку, Європейського банку реконструкції та розвитку (ЄБРР), Міжнародної фінансової корпорації (IFC) та інші гравці ринку», — прокоментував Сергій Савчук.

Перспективними для німецького бізнесу є проекти у всіх секторах «зеленої» енергетики, генерації енергії з біогазу та сміття, а також щодо впровадження енергоменеджменту та енергосервісу у бюджетних установах, об’єктах органів влади і промисловості.

 

Розвиток ЕСКО – пріоритет на найближчу перспективу

Прогрес та плани розвитку сталої енергетики в Україні обговорили представники влади, бізнесу, інвестори та інші гравці ринку на 10-му Міжнародному форумі i виставці сталої енергетики Центральної та Східної Європи  «SEF 2018».

Виступаючи, Голова Держенергоефективності Сергій Савчук зауважив: «Позитивна динаміка введення нових потужностей на суму більше 1,3 млрд євро інвестицій за останні 4 роки доводить, що запроваджені законодавчі стимули ефективно працюють, а «зелена» енергетика — драйвер розвитку економіки та створення робочих місць в регіонах».

Ще один важливий пріоритет — широкомасштабна енергомодернізація. Завдяки запуску ЕСКО вдалося відкрити ринок утеплення будівель для інвесторів.
«На сьогодні маємо укладених більше 200 ЕСКО-контрактів на близько 200 млн гривень. Це лише старт, адже в країні близько 70 тис. бюджетних установ потребує термомодернізації», — додав С. Савчук.

«Щоб допомогти бізнесу із розробкою проектів та їх фінансуванням, ми спільно з Міністерство закордонних справ Фінляндії та Північною екологічною фінансовою корпорацією (НЕФКО) заснували Фінсько-український трастовий фонд. Детально про те, як подати заявку, читайте на сайті Агентства: http://saee.gov.ua/uk/content/finland-ukraine-trust-fund», — повідомив С. Савчук.

«Сьогодні наше завдання — продовжувати підтримку інвестиційно сприятливих умов для розробки та реалізації «зелених» проектів», — розповів Голова Держенергоефективності.

Серед найголовніших законодавчих ініціатив — поетапне впровадження аукціонів, що будуть обов’язковими для проектів сонячної енергетики потужністю більше 10 МВт та вітрової енергетики потужністю більше 20 МВт.

Щоб підвищити інтерес інвесторів до таких проектів, пропонується надати їм можливість заключати договір на продаж «зеленої» енергії до 20 років.

«Також ми пропонуємо інтегрувати у зазначений законопроект рішення щодо обмеження строку дії технічних умов на приєднання об’єктів «чистої» електроенергетики до мереж на 5 років. Таким чином, ми сприятимемо вивільненню резервованих потужностей та запобіганню спекуляціям із безстроковими технічними умовами», — розповів Голова.

Паралельно ведеться робота над:

  • механізмом створення конкурентного та прозорого ринку твердого біопалива;
  • ринком рідкого біопалива;
  • формуванням належних умов для виробництва енергії із сміття.

Окрім цього, у фокусі уваги Агентства — започаткування ринку «зелених» бондів. Інтерес до цього питання вже проявляє Укргазбанк (https://www.ukrgasbank.com), який на сьогодні є лідером серед українських банків у фінансуванні «зелених» проектів.

 

Уряд схвалив технічний регламент щодо екодизайну енергоспоживчих продуктів, розроблений Держенергоефективності

На засіданні Уряду схвалено Технічний регламент щодо встановлення системи для визначення вимог з екодизайнуенергоспоживчих продуктів, який підготовлено Держенергоефективності з метою імплементації 125-ї Директиви ЄС.

Таким чином, Україна впроваджує важливий європейський інструмент – екодизайн.

Екодизайн визначає вимоги щодо енергоефективності та екологічності різних енергоспоживчих продуктів.

Впровадження системи екодизайну в Україні дозволить:

  • зменшити використання енергоресурсів при проектуванні, виготовленні, використанні та утилізації енергоспоживчихпродуктів;
  • збільшити кількість енергоефективних продуктів на ринку;
  • не допустити введення в обіг тих товарів, які нераціонально споживають енергію та негативно впливають на навколишнє середовище.

Зазначений нормативний акт є рамковим, тому передбачається прийняття близько 30 спеціальних техрегламентів за окремими видами продукції.

Прийнятий технічний регламент розроблено у тісній співпраці з експертами ЄБРР у рамкахпрограми FINTECC.

 

Майже 500 МВт потужностей «чистої» електроенергетики встановлено за 9 місяців ц. р., що майже у 2 рази більше, ніж за весь 2017 рік

На цьому наголосив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук, виступаючи на конференції «Екоінновації та “зелене” підприємництво: зроблено в Україні».

Зокрема, у 2018 р. встановлено додатково:

  • СЕС – 355 МВт;
  • ВЕС – 57 МВт;
  • електростанції на біогазі – 11 МВт;
  • електростанції на біомасі – 5 МВт;
  • малі ГЕС – 1 МВт.

Загалом з початку 2015 р. і до сьогодні близько 880 млн євро інвестицій залучено у майже 1000 МВт нових потужностей відновлюваної електроенергетики.

Крім цього, 460 млн євро інвестовано в проекти із виробництва «альтернативної теплової енергії» встановленою потужністю 2000 МВт.

«Все це вчергове свідчить про ефективне законодавче поле, яке ми продовжимо удосконалювати, щоб залучати ще більше інвесторів до вітчизняного ринку «зелених» проектів», ― повідомив С. Савчук.

 

В Україні атестовано перших енергоаудиторів, які будуть здійснювати енергетичну сертифікацію будівель

У співпраці з Держенергоефективності вже створено перші в Україні комісії для атестації енергоаудиторів, зокрема, у таких закладах вищої освіти:

  • Київський національний університет будівництва і архітектури (КНУБА, http://www.knuba.edu.ua);

Днями у КНУБА відбулася перша атестаціяенергоаудиторів. За її результатами
5 фахівців отримали право проводити енергетичну сертифікацію будівель та обстеження інженерних систем будівель. Базу атестованих енергоаудиторів опубліковано на сайті Агентства: http://saee.gov.ua/uk/content/buildings-certification.

Сертифікати енергетичної ефективності будівель також буде оприлюднено на сайті Агентства.

«Приємно відзначити високуактивність університетів та академій щодо створення атестаційних комісій. Ми, у свою чергу, готові підтримувати їх у цьому напрямку», -прокоментував Голова Держенергоефективності Сергій Савчук.

Так, фактично за кілька місяців 22 заклади вищої освіти уклали з Агентством угоди щодо співпраці стосовно підготовки та атестації енергоаудиторів (http://saee.gov.ua/uk/content/buildings-certification).

Агентством спільно з КНУБА вже розробленозразки тестових та ситуаційних завдань для атестації енергоаудиторів, з якими можна ознайомитися на сайті Агентства (http://saee.gov.ua/sites/default/files/1_14.pdf).

Із усіма підписантами проводяться консультації щодо підготовки навчальних програм.

«Закликаю заклади вищої освіти впроваджувати навчальні програми для підготовки енергоаудиторів та створювати відповідні атестаційні комісії, щоб прискорити процес сертифікації енергетичної ефективності будівель», ― повідомив С. Савчук.

 

Сучасні тенденції і перспектива впровадження роздільного збирання твердих побутових відходів

smittyaУ сучасних умовах надзвичайно актуальною є проблема роздільного збирання твердих побутових відходів (ТПВ). Система роздільного збирання дозволяє найбільш якісно вилучати вторинну сировину з потоку ТПВ. Це зменшує кількість відходів, які підлягають захороненню, сприяє розв’язанню екологічних, соціальних проблем та ресурсозбереженню і підвищує рентабельність сфери поводження з ТПВ.

Основною проблемою отримання вторинної сировини є її відокремлення від іншого сміття. Для досягнення високого ступеню участі населення система роздільного збирання ТПВ потребує ретельної просвітницької роботи та стимулювання.

Часто у всьому процесі утилізації, збирання відходів є найбільш дорогим етапом. Тому його правильна організація дозволить зекономити значні кошти. Способи збирання можна класифікувати наступним чином:

  • змішане в сміттєзбиральну машину;
  • змішане в контейнери;
  • роздільне в сміттєзбиральну машину;
  • роздільне в два або більше ніж у два контейнери;
  • роздільне в пункті збору ТПВ;
  • використання перевантажувальної станції.

Вартість захоронення ТПВ на полігоні є відправною точкою тарифної політики. Використання коштів за видалення ТПВ необхідно здійснювати у строгій відповідності до структури тарифу.

Персонал та керівники підприємств, що забезпечують збирання відходів та вторинної сировини, перероблення відходів, експлуатування полігонів, повинні отримати відповідну підготовку, необхідну для забезпечення екологічної безпеки, технічної та економічної ефективності поводження з ТПВ.

Важливе значення у впровадженні роздільного збирання ТПВ має підготовка вчителів початкової школи та викладачів природничих наук, які мають володіти знаннями щодо ТПВ, та бути спроможні передавати їх дітям. Саме від дітей залежить зміна стереотипів поведінки населення щодо поводження з ТПВ у сім’ях. Вагоме значення має інформаційно-просвітницька робота серед громадськості, без участі якої впровадження системи роздільного збирання ТПВ неможливе.

Крім того, при впровадженні роздільного збирання ТПВ доцільно врахувати наступні аспекти:

  1. Сектор з багатоквартирними домами. Харчові відходи становлять найбільшу небезпеку. Їх окреме збирання допустиме лише при забезпеченні вимог санітарно-гігієнічної безпеки та доцільне при наявності інфраструктури подальшої переробки та утилізації. На першому етапі впровадження роздільного збирання необхідно забезпечити вилучення ресурсно-цінних компонентів (макулатури, скла, ПЕТ-пляшок), відокремити будівельні та великогабаритні відходи.
  2. Приватний сектор. Першочерговою задачею є налагодження регулярного вивезення ТПВ. Пропаганда методу індивідуального компостування дозволить знизити навантаження по харчовим та рослинним відходам.
  3. Організації, установи. Необхідно розробити і впровадити систему цільового вилучення ресурсно-цінних компонентів з відходів установ та організацій.
  4. Промислові підприємства. На кожному промисловому підприємстві слід розробити і впровадити систему поводження з ТПВ (відходами 3, 4 класів небезпеки, що видаляють на полігон ТПВ).

 

У Запоріжжі прийнято обласну програму з відшкодування частини суми «теплого» кредиту

Запорізька облрада на черговій сесії прийняла Програму з підвищення рівня енергоефективності Запорізької області на 2016-2020 роки.

В рамках обласної програми населення та ОСББ зможуть придбати в кредит «негазові» котли, енергоефективне обладнання та матеріали.

Програмою передбачено компенсацію з місцевого бюджету частини суми енергоефективного кредиту в таких розмірах: 20% ОСББ та 15% фізичним особам на придбання матеріалів або обладнання і 10% населенню – на «негазові» котли. Учасники програми матимуть подвійну вигоду. Оскільки, відшкодування частини суми «теплого» кредиту надаватиметься з  державного та  обласного бюджетів одночасно.

«Активна участь регіонів у співфінансуванні державної програми стимулювання населення та ОСББ до впровадження енергоефективних заходів пришвидшить реформи енергоефективності, зокрема  у житловому секторі. Сьогодні ця сфера є однією з найенергоємніших і має великий потенціал енергозбереження. Адже 80% житлового фонду зношені і потребують комплексної термомодернізації», – наголосив Голова Держенергоефективності Сергій Савчук та додав, що самотужки вирішити це питання пересічному українцеві складно. Саме тому, потрібно об’єднувати зусилля як на державному, так і на місцевому рівні, й разом працювати над підвищенням енергоефективності житлових будинків та здешевленням «теплих» кредитів.

Також, Сергій Савчук закликав інші регіони, які ще не долучилися доспівфінансування «теплих» кредитів, розробити власні програми та передбачити в своїх бюджетах кошти на їх фінансування.

Довідково: Питання фінансування програми на цей рік розглядатиметься найближчим часом на сесії Запорізької обласної ради.

teply kredyt

З переліком енергоефективних матеріалів та обладнання, на придбання яких здійснюється відшкодування частини суми кредиту, можна ознайомитися за посиланням: http://saee.gov.ua/sites/default/files/perelick_materialiv/Perelik.Vidkoreg.pdf

Детальніше про розміри безповоротної фінансової допомоги на утеплення читайте на сайті Держенергоефективності за посиланням: http://saee.gov.ua/uk/consumers/derzh-pidtrymka-energozabespechenya

В Держенергоефективності діє Call-центр для надання населенню та ОСББ роз’яснень щодо програми «теплих» кредитів: тел.: (044) 296-71-60, 292-32-57 та e-mail: energoefect@saee.gov.ua, energoefect2@saee.gov.ua, energoefect3@saee.gov.ua, energoefect@ukr.net.

 

Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку»

З 1  липня 2015 рокунабув чинності Закон України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» (далі – Закон), який визначає особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку, регулює правові, організаційні та економічні відносини, пов’язані з реалізацією прав та виконанням обов’язків співвласників багатоквартирного будинку щодо його утримання та управління.

Пунктами 4, 5 статті 13 Закону встановлено, що до визначення співвласниками багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, форми управління багатоквартирним будинком, але не більше одного року із дня набрання чинності цим Законом, послуги з утримання такого будинку надає суб’єкт господарювання, визначений виконавцем послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у багатоквартирному будинку до набрання чинності цим Законом.

У разі, якщо протягом одного року з дати набрання чинності цим Законом співвласники багатоквартирного будинку, в якому не створено об’єднання співвласників, не прийняли рішення про форму управління багатоквартирним будинком, управління таким будинком здійснюється управителем, який призначається на конкурсних засадах виконавчим органом місцевої ради, на територій якої розташований багатоквартирний будинок.

Роз’яснення до легалізації самобудови

У зв’язку з набуттям чинності наказу Мінрегіону від 24 квітня 2015 року № 79 «Про затвердження Порядку прийняття в експлуатацію і проведення технічного обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків, господарських (присадибних) будівель і споруд, громадських будинків та будівель і споруд сільськогосподарського призначення I та II категорій складності, які збудовані без дозволу на виконання будівельних робіт» (далі – Порядок), зареєстрованого у Міністерстві юстиції за № 547/26992 від 15 травня 2015 року, а також з метою уникнення подвійного тлумачення норм вказаного Порядку, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства доводить до відома наступне.
Пунктом 6 Розділу ІІ Порядку передбачено, що технічне обстеження індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно проводиться виконавцем (експертом (інженером) з технічної інвентаризації) під час їх технічної інвентаризації лише за результатами попереднього (візуального) етапу обстеження з проставлянням у технічному паспорті відмітки за формою, наведеною в додатку 2 до цього Порядку.
При цьому звіт про технічне обстеження за формою, наведеною в додатку 1 до Порядку не складається та не включається до складу документів, що подаються разом з відповідною заявою про прийняття в експлуатацію об’єкта.
Крім цього, пунктом 2 Розділу ІІІ Порядку передбачена можливість використання звітів про технічне обстеження, складених в період з 29 квітня 2013 року (набуття чинності наказу Мінрегіону від 19.03.2013 № 95, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 15.04.2013 за № 612/23144) до дня набрання чинності Порядком, а також технічних паспортів, складених до набрання чинності цим Порядком, щодо індивідуальних (садибних) житлових будинків, садових, дачних будинків загальною площею до 300 квадратних метрів включно, а також господарських (присадибних) будівель і споруд загальною площею до 100 квадратних метрів включно.
Стосовно інформації, отриманої виконавцем від місцевого органу містобудування та архітектури, щодо відповідності місця розташування об’єкта вимогам державних будівельних норм (далі – Інформація органу містобудування та архітектури) слід зауважити.
Вказана Інформація органу містобудування та архітектури у контексті Порядку не передбачає відповідність вимогам всіх державних будівельних норм, а насамперед стосується вимог ДБН 360-92** «Містобудування. Планування і забудова міських і сільських поселень» у частині місця розміщення житлового будинку в межах ділянки землекористування відносно прилеглих земельних ділянок, будівель і споруд.
Зазначену інформацію надають уповноважені органи містобудування та архітектури, як спеціально уповноважені органи, що опікуються питаннями планування територій і до повноважень яких відносяться вказані питання. При цьому за вказаною інформацією може звернутися як власник об’єкта так і виконавець робіт.
Окремо слід зауважити, що зазначена інформація органу містобудування та архітектури має довільну форму, не передбачає сплати коштів та не є документом дозвільного характеру, тому її відсутність з об’єктивних причин, зокрема, за відсутності органу містобудування та архітектури на місцевому рівні, не може бути підставою для відмови заявнику у прийнятті об’єкту в експлуатацію.
Міністерство звертає увагу, що необґрунтована відмова у наданні вказаної інформації органом містобудування та архітектури на місцевому рівні не допускається.
Декларації про готовність об’єкта до експлуатації (далі – декларація) складається за формою, наведеною в додатку 3 до Порядку.
Слід зазначити, що орфографічна чи технічна помилки, допущені під час заповнення декларації або інформація, викладена з неточностями, які не впливають на зміст та правовий статус об’єкта, не можуть вважатися підставами для відмови органом державного архітектурно-будівельного контролю у прийнятті об’єкта в експлуатацію.
З цього приводу Міністерство вважає за необхідне територіальним органам – структурним підрозділам Державної архітектурно-будівельної інспекції України постійно проводити консультаційно-методичну допомогу громадянам з питань оформлення документів, необхідних для прийняття об’єктів в експлуатацію.
Також слід наголосити, що Порядком передбачена підстава, коли об’єкт не може бути прийнятий в експлуатацію, зокрема у разі наявності відхилень від вимог державних будівельних норм, визначених такими нормами як недопустимі (заборонені).
Вказана вимога стосується в першу чергу заборон, встановлених державними будівельними нормами, які безпосередньо впливають на безпеку експлуатації об’єктів.
В цілому положення Порядку дають можливість досягнути основної мети – оформлення прав власності на нерухоме майно, що належить громадянам, побудоване у попередні роки.
Додатково Міністерство наголошує на недопустимості нав’язування послуг громадянам, які мають наміри ввести в експлуатацію об’єкти згідно з Порядком, посадовими особами будь-яких органів влади.

Прості кроки до легалізації самобудови

3 кроки до легалізації самобудови
1

4 кроки до легалізації самобудови
2

 

Перелік житлово-комунальних підприємств району                                                        

№ п/п

Найменування

Адреса

ПІБ керівника, номер телефону

1

2

3

 4

1 КП «Райсількомунгосп» МРР с. Костянтинівка, вул. Маяковського, 146 Єфімова Людмила Анатоліївна, 44-71-41, 44-12-75
2 ТОВ «Мирне С» смт Мирне, вул. О.Олексенка, 14 Масалабова Тетяна Анатоліївна, 49-44-76
3 ВК «Астраханка» с. Астраханка, вул.Заводська, 27 Крижановська Лідія Василівна, 49-51-94
4 КП «Вознесенське» с. Вознесенка, вул. Миру, 205 Коробко Володимир Васильович, 49-22-93
5 КП «Мордвинівське» с. Мордвинівка, вул. Суворова, 1/1 Катьянова Світлана Анатоліївна, 097-468-04-19
6 КП «Новобогданівське» с. Новобогданівка, вул. Центральна, 137/2 Іващук Анатолій Миколайович, 44-65-55
7 КП «Водолій» с. Новомиколаївка, вул. Миру, 12 Ткаченко Віталій Володимирович, 49-85-16
8 КП «Семенівське» Концесійний договір між  Семенівською сільською радою Мелітопольського району та ТОВ «Українська водна компанія» м.Київ с. Семенівка, вул. Дружби, 107; м. Київ, вул. Новодарницька, 28/9; Кравченко Андрій Анатолійович (с. Семенівка); НауменкоВасиль Павлович,(044)573-61-76 (м.Київ)
9 ТОВ «Екосем» с. Семенівка, вул. Першотравнева, 57 Подкаменна Любов Анатолівна, 44-91-40
10 КП «Добробут» с. Терпіння, вул. Таврійська, 86 Гордецький Юрій Леонідович, 44-32-19
11 ВК «Фруктове» с. Фруктове, вул. Стара, 1а Тупіков Юрій Анатолійович, 49-86-45

 

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить