Показати меню

Мелітопольський районний відділ державної реєстрації актів цивільного стану інформує

середа, 10 Січень 2018, 15:03
drn

Перелік документів необхідних для проведення державної реєстрації дитини та отримання свідоцтв про народження у закладах охорони здоров’я

Відповідно до ст. 133 Сімейного кодексу України, якщо батьки перебувають у шлюбі, подаються такі документи:

  • оригінали паспортів обох батьків;
  • оригінал свідоцтва про шлюб;
  • медичне свідоцтво про народження дитини.

Відповідно до п. 1 ст. 135 Сімейного кодексу України при народженні дитини у матері, яка не перебуває у шлюбі, у випадках коли немає спільної заяви батьків, заяви батька або рішення суду, запис про батька дитини у Книзі реєстрації народжень проводиться за прізвищем та громадянством матері, а ім’я та по батькові батька дитини записуються за її вказівкою, подаються такі документи:

  • оригінал паспорта матері;
  • медичне свідоцтво про народження дитини;
  • заява матері.

Відповідно до ст. 126  Сімейного кодексу України визначення походження дитини від батька за заявою жінки та чоловіка, які не перебувають у шлюбі між собою, подаються такі документи:

  • оригінали паспортів батьків;
  • медичне свідоцтво про народження;
  • заява батьків.

Якщо дитині присвоюється неординарне ім’я (яке відсутнє у словнику), обов’язково подається додаткова спільна заява батька та матері та при отриманні свідоцтва повинні бути присутні як батько, так і мати.

Перелік документів необхідних для реєстрації місця проживання новонародженої дитини

Відповідно до ст. 6 Закону України « Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації її народження.

У випадку коли батьки новонародженої дитини зареєстровані за однією адресою, для реєстрації місця проживання подаються такі документи:

  • письмова заява від імені матері;
  • свідоцтво про народження;
  • документ, що посвідчує особу представника (паспорт матері);
  • домова книга;
  • квитанція про сплату адміністративного збору (сплачується безпосередньо в день реєстрації місця проживання).

У випадку коли батьки новонародженої дитини зареєстровані за різними адресами, а дитину потрібно зареєструвати за адресою матері, для реєстрації місця проживання подаються такі документи:

  • письмова заява від імені матері;
  • свідоцтво про народження;
  • документ, що посвідчує особу представника (паспорт матері);
  • письмова згода батька (із зазначенням паспортних даних);
  • домова книга;
  • квитанція про сплату адміністративного збору (сплачується безпосередньо в день реєстрації місця проживання).

У випадку коли батьки новонародженої дитини зареєстровані за різними адресами, а дитину потрібно зареєструвати за адресою батька, для реєстрації місця проживання подаються такі документи:

  • письмова заява від імені батька;
  • свідоцтво про народження;
  • документ, що посвідчує особу представника (паспорт батька);
  • письмова згода матері (із зазначенням паспортних даних);
  • домова книга;
  • квитанція про сплату адміністративного збору (сплачується безпосередньо в день реєстрації місця проживання).

Вищезазначені документи у вас можуть прийняти спеціалісти Мелітопольського районного відділу ДРАЦС для подальшої передачі до виконавчих органів рад за місцем вашої реєстрації.

Графік прийому працівниками Мелітопольського районного відділу державної реєстрації актів цивільного стану у пологовому відділенні Мелітопольської центральної районної лікарні: вівторок – п’ятниця з 9:00 до 10:00, контактний телефон (0619) 44 82 36.