Показати меню

Економіка, фінанси

Інвестиційні програми 2018

Додаткові інвестиційні програми 2017

Про сприяння в пошуку потенційних покупців

Сприяння відбудові та сталому розв’язанню проблем ВПО та постраждалого від конфлікту населення України

Виконання бюджету Мелітопольського району станом на 01.04.2017 року

До загального фонду зведеного бюджету станом на 01.04.2017 року фактично надійшло 23 977,0 тис. грн. власних надходжень, що становить 134,9 % до помісячного плану.

Станом на 01.04.2017 до загального фонду районного бюджету  надійшло 10 567,6 тис. грн. доходів, що становить 106,3 % до помісячного плану.

На звітну дату до бюджету Мелітопольського району надійшла базова дотація у сумі 3 128,8 тис. грн., що становить 100,0 % до помісячного плану.

Станом на 01.04.2017 року до бюджету Мелітопольського району надійшло субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам і профінансовано:

– медична субвенція у сумі 9 373,5 тис. грн. , що становить 100 % до плану 3 місяців на 2017 рік;

– освітня субвенція у сумі 15 472,4 тис. грн., що становить 100 % до плану січня – березня на 2017 рік;

– на надання пільг та субсидій на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу у сумі – 437,3 тис. грн.;

– на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг водопостачання, квартирної плати у обсязі – 61 822,6 тис. грн.;

– на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям – інвалідам, тимчасової державної допомоги дітям та допомоги по догляду за інвалідами І та ІІ групи внаслідок психічного розладу на загальну суму – 17 163,7 тис. грн.;

– на виплату державної соціальної допомоги на дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам – вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом «гроші ходять за дитиною» – 198,6 тис. грн.

За рахунок районного бюджету Мелітопольського району було профінансовано по програмі  «Про компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян залізничним транспортом у приміському сполученні та автомобільним транспортом загального користування (крім таксі ) на 2017 рік» 35,8 тис. грн.

Виплати по захищеним статтям бюджету проводяться в повному обсязі. Заробітна плата виплачується у встановлені терміни.

Доходи загального фонду

Видатки загального фонду

________________________________________

Оперативні дані щодо надходження та відшкодування податку на додану вартість по Мелітопольському району станом на 01.04.2017

По Мелітопольському району надходження податку на додану вартість із вироблених в Україні товарів (робіт, послуг) станом  на 01.04.2017 склали      4,6 млн. грн.

Відшкодування податку на додану вартість з бюджету здійснювалось органами Казначейства відповідно до статті 200.13 Податкового кодексу України, з урахуванням вимог Порядку взаємодії органів державної податкової служби та органів державної казначейської служби в процесі відшкодування податку на додану вартість, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 січня 2011 року № 39, та Порядку формування та надсилання узагальненої інформації про обсяги сум бюджетного відшкодування податку на додану вартість, визначені у висновках, затвердженого спільним наказом Державної податкової адміністрації України та Державного казначейства України від 03.02.2011 №68/23, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16 лютого 2011 року за №199/18937.

Відповідно до зазначених нормативно-правових актів, бюджетне відшкодування податку на додану вартість здійснювалось органами Казначейства за наявності таких документів: висновків про суми відшкодування податку на додану вартість та Узагальнених інформацій, сформованих органами державної податкової служби.

За період з 01.01.2017 по 31.03.2017 до управління надійшло та виконано 9 висновків Мелітопольської об’єднаної Державної податкової інспекції Головного управління ДФС у Запорізькій області щодо відшкодування податку на додану вартість по Мелітопольському району на користь 4 підприємств на загальну суму 4,1 млн. грн.

З метою забезпечення прозорості відшкодування податку на додану вартість з 1 квітня 2017 року набрав чинності Порядок ведення Реєстру заяв про повернення суми бюджетного відшкодування податку на додану вартість, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 25 січня 2017 року   № 26 (далі –  Порядок).

Даний Порядок ведення Реєстру запроваджує новий механізм бюджетного відшкодування ПДВ. Зокрема, створено окремий інформаційний ресурс – Реєстр заяв про повернення суми бюджетного відшкодування ПДВ, адміністрування якого здійснюватиме Міністерство фінансів України на підставі даних Державної фіскальної служби України (далі – ДФС) та Казначейства.

Тобто, відшкодування ПДВ буде здійснюватись без передачі до Головних управлінь Казначейства висновків органі ДФС щодо суми відшкодування податку на додану вартість, заявленої до виконання. Повернення узгоджених сум бюджетного відшкодування здійснюватиметься у хронологічному порядку відповідно до черговості внесення заяв до реєстру. Реєстр оприлюднюється щодня на офіційному веб-сайті Міністерства фінансів України.

________________________________________

Інформація щодо наданих Мелітопольським управлінням Державної казначейської служби України Запорізької області розпорядникам (одержувачам) бюджетних коштів попереджень про неналежне виконання бюджетного законодавства

В межах повноважень, передбачених статтею 112 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс), за порушення бюджетного законодавства органи Державної казначейської служби застосовують до учасників бюджетного процесу заходи впливу визначенні статтею 117 Кодексу. Так, у січні – березні 2017 року Управлінням попереджено 17 порушень бюджетного законодавства допущених розпорядниками та одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів, в тому числі 6 порушень на загальну суму 2 959,5 тисяч гривень.

В процесі взяття або реєстрації зобов’язань, фінансових зобов’язань надано 6 попереджень на загальну суму 2 959,5 тис. грн, в тому числі: 2 попередження на загальну суму 2 180,1 тис. грн. (державний бюджет); 4 попередження на загальну суму 779,4 тис. грн. (місцеві бюджети), в тому числі:

а) по бюджету м. Мелітополя – 1 попередження на суму 0,1 тис. грн;

б) по обласному бюджету Запорізької області – 2 попередження на суму 779,3 тис. грн.

В процесі подання кошторисів та інших документів, що застосовуються при виконання бюджету, у разі недотримання порядку відкриття (закриття) рахунків, подання фінансової і бюджетної звітностей та інших випадках порушення бюджетного законодавства управлінням надано 11 попереджень, зокрема:

  1. у зв’язку з порушенням терміну подання змін до реєстраційної картки розпорядником (одержувачем) бюджетних коштів до органу Казначейства – 6 попереджень, в тому числі: 1 попередження (державний бюджет); 5 попереджень (місцеві бюджети), в тому числі:

а) по бюджету м. Мелітополя – 4 попередження;

б) по зведеному бюджету Мелітопольського району – 1 попередження (Новомиколаївська сільська рада);

  1. у зв’язку з порушенням термінів подання картки із зразками підписів та відбитка печатки надано 5 попереджень, в тому числі: 4 попередження (державний бюджет), в тому числі відділ культури, туризму та спорту Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області – 1 попередження; 1 попередження (місцеві бюджети) по зведеному бюджету Мелітопольського району (комунальне підприємство “Студія “Мелітопольський район” Мелітопольської районної ради).

Інформація щодо усунутих розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів порушень, зафіксованих у попередженнях про неналежне виконання бюджетного законодавства.

За оперативними даними порушення, допущені розпорядниками та одержувачами коштів державного та місцевих бюджетів за січень – березень 2017, станом на 01.04.2017 усунуто у повному обсязі.

________________________________________

До уваги підприємців! До вас можуть завітати псевдоінспектори!

Мелітопольська районна державна адміністрація попереджає підприємців про те, що в регіонах зафіксовано випадки відвідування приватних підприємців шахраями під виглядом державних інспекторів Головного управління Держпраці у Запорізькій області, які нібито мають перевірити питання укладання трудових договорів та оплати праці найманих працівників. Погрожуючи великими штрафами, псевдоінспектори вимагають у підприємців гроші.

Звертаємо увагу, що під час інспекційних відвідувань роботодавець має право вимагати у осіб, які прийшли для здійснення перевірки, пред’явити службові посвідчення і направлення на проведення перевірки конкретного роботодавця та переписати дані службових посвідчень. Якщо вказані особи відмовляються надати документи, необхідно викликати поліцію для з’ясування їх повноважень.

Співробітники Головного управління Держпраці у Запорізькій області, у яких немає службових посвідчень та направлення на проведення перевірки, не мають права здійснювати перевірки. Суб’єкт господарювання має право не допускати осіб, що прибули з метою перевірки, якщо вони не пред’явили вказаних документів.

У разі виникнення підозри слід звертатися до підрозділів Національної поліції або Головного управління Держпраці у Запорізькій області.

Контактні дані:

Прес-служба Головного управління Держпраці у Запорізькій області

Запоріжжя, вул. Північне шосе, 25

тел./факс. (061)222-75-26         моб. (095)499-99-53

е-mail: ekaterina_darnaya@ukr.net    сайт: http://www.zp.dsp.gov.ua

________________________________________

До уваги неприбуткових підприємств, установ та організацій району!

Неприбутковим організаціям встановлено річний звітний період та передбачено подання фінансової звітності

Для неприбуткових установ та організацій, що відповідають вимогам п. 133.4 ст 133 Податкового кодексу встановлено річний звітний період для подання Звіту про використання доходів (прибутків)неприбуткової організації.

Форма такого Звіту затверджена наказом МФУ від 17.06.16 №553.

Неприбуткові підприємства, установи та організації, визначені п.133.4 ст. 133 Податкового Кодексу, подають звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та річну фінансову звітність.

Фінансова звітність, що складається та подається неприбутковими підприємствами, установами та організаціями, є додатком до звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації та її невід’ємною частиною.

Таким чином, неприбуткові підприємства, установи та організації разом зі звітом про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації за 2016 рік подають до фіскального органу річну фінансову звітність.

Для професійних спілок, їх об’єднань й організацій профспілок передбачено подання Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації лише в разі порушень вимог п. 133.4 Податкового кодексу. Така норма вперше застосовуватиметься за результатами звітування за 2016 рік.

Зазначені норми передбачені пп. 133.4.7 ст. 133 та п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу України.

________________________________________

З 01.07.2016 установи подають до Казначейства реєстри соцвиплат

rey kaznЗ метою здійснення верифікації та моніторингу достовірності інформації, поданої фізичними особами для нарахування та отримання пільг, субсидій, інших соціальних виплат (далі – соціальні виплати), що здійснюються за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів, коштів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, Кабінет Міністрів України постановою від 18 лютого 2016 року № 151 затвердив Порядок взаємодії Міністерства фінансів, органів Державної казначейської служби та установ, які здійснюють виплати пільг, субсидій, інших соціальних виплат, під час перерахування таких виплат (далі – Порядок № 151).

Так, починаючи з 01.07.2016 згідно з вимогами пункту 3 Порядку № 151 для перерахування коштів на здійснення соціальних виплат установам, які здійснюють такі виплати, необхідно подавати до органів Казначейства платіжні доручення разом з реєстром виплат в електронному вигляді за формою згідно з додатком 1 та зведеним реєстром виплат у паперовому вигляді за формою згідно з додатком 3 Порядку № 151.

Електронний реєстр має формат назви файла, зазначений у додатку 2.

У полі “Призначення платежу” платіжного доручення зазначається номер електронного реєстру (зведеного реєстру виплат).

Кількість електронних реєстрів (зведених реєстрів виплат) повинна відповідати кількості платіжних доручень, що подаються до органів Казначейства.

Крім того, Порядком № 151 встановлено надання електронного реєстру до органів Казначейства для передачі Мінфіну в електронній формі із застосуванням електронного цифрового підпису та шифруванням з використанням посиленого сертифіката ключа Акредитованого центру сертифікації ключів Казначейства в установленому порядку без доступу до персональних даних.

Електронно-цифровий підпис ставиться керівником установи та закріплюється печаткою.

Слід звернути увагу, що відповідно до пункту 7 Порядку № 151 у разі відсутності зведеного реєстру виплат або реєстру виплат, невідповідності його формату назви файла, зазначених у додатках 1 – 3, платіжне доручення повертається органами Казначейства установі, яка здійснює соціальні виплати, без виконання.

________________________________________

Державна казначейська служба України повідомляє

kaznachОдним з пріоритетних напрямків розвитку системи Казначейства є впровадження електронного документообігу із застосуванням електронного цифрового підпису (ЕЦП). На першому кроці його реалізації проводиться впровадження системи дистанційного обслуговування (СДО) через програмно-технічний комплекс «Клієнт казначейства – Казначейство», призначеної для надання розпорядникам, одержувачам бюджетних коштів та іншим клієнтам віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів Державної казначейської служби України (ДКСУ) для автоматизації процесу виконання бюджетів всіх рівнів.

На сьогоднішній день система реально працює та дозволяє розпорядникам (одержувачам бюджетних коштів) та іншим клієнтам:

  1. Направляти в органи казначейства на реєстрацію та оплату:
  • документи, які стосуються планових показників (розписи, кошториси);
  • розподіли відкритих асигнувань та розпорядження на виділення асигнувань МБ;
  • реєстри юридичних, фінансових зобов’язань та підтвердні документи до них;
  • платіжні доручення на перерахування коштів з рахунків, відкритих на ім’я клієнта.
  1. Отримувати від органів Казначейства:
  • виписки в електронному вигляді в режимі он-лайн (по рахункам у відповідності з наданими документами на підключення) в форматі TXT, DBF, EXCEL.

Для довідки: станом на 14.06.2016 по м. Мелітополю та Мелітопольському району вже 32 установи державного та місцевих бюджетів заключили договори на підключення до СДО, 14 установ отримують виписки, 9 установ проводять оплату платіжних доручень.

Для реалізації плану організаційних заходів по підключенню необхідно пройти ряд етапів у відповідності з дорожньою картою, розташованою за посиланням: http://treasury.gov.ua/main/uk/publish/category/248077.

Після налаштування системи можна формувати файли відповідних документів для подальшої передачі в обслуговуючий орган казначейства засобами СДО. Документи в електронному вигляді можна формувати засобами самого комплексу або імпортувати файли сформовані іншими програмними засобами (Мережа_М, Cristal Finance, “1С Бухгалтерія, тощо). Головне, щоб структура файлів, які надаються через СДО, відповідала необхідним вимогам.

Звертаємо увагу на такий важливий момент як матеріальні витрати.

До матеріальних витрат відноситься придбання надійних носіїв ключової інформації (НКІ), на які будуть записані згенеровані ЕЦП відповідальних осіб, необхідні для підписання документів при їх направленні засобами СДО.

Для роботи в СДО можна використовувати наступні носії:

− носії виробництва Київського підприємства ТОВ «Автор»: «SecureToken-337» вартістю 950 грн., «SecureToken-337 mini» вартістю 785 грн., карт-рідер КР-371 вартістю 324 грн. з карткою «CryptoCard-337» вартістю 380 грн.;

− носій виробництва Харківського підприємства АТ «Інститут інформаційних технологій» електронний ключ «Алмаз-1К» вартістю 685 грн.

Якщо установа заключає договір тільки на перегляд виписок з рахунків, то їй буде достатньо придбати 1 НКІ.

Для направлення електронних документів засобами СДО знадобляться мінімум 3 НКІ. При цьому в разі звільнення посадової особи, для якої згенерований ЕЦП, немає необхідності у придбанні нового НКІ, а можна використовувати старий, перегенерувавши на ньому ЕЦП.

Для відправки платежів засобами СДО накладаються 3 ЕЦП: бухгалтер, директор, електронна печатка. Право накладання ЕЦП надається посадовим особам внутрішніми наказами установи.

У разі застосування системи дистанційного обслуговування “Клієнт казначейства – Казначейство” між розпорядниками бюджетних коштів (одержувачами бюджетних коштів) та органами Казначейства здійснюється обмін документами в електронному вигляді, в тому числі електронними документами.

У разі неможливості передавання документів в електронному вигляді до системи Казначейства з технічних причин або в інших випадках, визначених законодавством, до органу Казначейства подаються документи на паперових носіях.

 

________________________________________

1 квітня 2016 року Мелітопольське управління  Державної казначейської служби  України Запорізької області святкує 20-річний ювілей

kaznaІсторія сучасного Мелітопольського управління Державної казначейської служби України Запорізької області починається з 1 квітня 1996 року. Саме цього дня було підписано наказ Запорізького обласного управління № 10-к про призначення першого начальника відділення Державного казначейства у місті Мелітополі та відділення Державного казначейства у Мелітопольському районі.

Протягом 14 років Шило Надія Павлівна очолювала колектив, а з 20 грудня 2011 року і по сьогоднішній день начальник Мелітопольського управління Державної казначейської служби України Запорізької області Шакуріна Людмила Леонідівна.

З утворенням Мелітопольського управління відбувся перерозподіл функціональних повноважень щодо касового виконання бюджетів між головними учасниками бюджетного процесу: органом казначейства, банківськими установами та фінансовими органами з подальшим їхнім зосередженням у казначейській системі. Упродовж певного часу ще функціонувала змішана система касового виконання бюджетів за доходами та видатками. І лише із входженням казначейства в систему електронних платежів Національного банку України почала повнофункціонально працювати казначейська система касового виконання бюджетів.

Процес обслуговування клієнтів в порівнянні з 1996 роком значно автоматизовано, менше часу затрачається на обслуговування клієнтів. Казначейством України з метою спрощення та оптимізації взаємодії розпорядників та одержувачів бюджетних коштів у процесі обслуговування в органах Казначейства прийнято рішення про запровадження електронної форми обслуговування клієнтів «Клієнт Казначейства – Казначейство» з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та сучасних інтернет – технологій.

Сьогодні Мелітопольське управління Державної казначейської служби України Запорізької області обслуговує 20 бюджетів, 40 розпорядників коштів державного бюджету, 73 розпорядників місцевого бюджету та 47 одержувачів бюджетних коштів, 8 інших клієнтів.

Основними завданнями управління казначейської служби — є реалізація державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів, серед яких здійснення розрахунково-касового обслуговування, реєстрація та облік бюджетних зобов’язань розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операції з коштами бюджетів всіх рівнів, ведення бухгалтерського обліку операцій з виконання бюджетів, складання фінансової та бюджетної звітності, проведення контрольних заходів та надання консультативної допомоги учасникам бюджетного процесу в межах визначених повноважень.

Як показав час, органи Казначейства стали необхідним елементом структурної перебудови відносин між суб’єктами фінансової діяльності у країні, що дало змогу максимально ефективно використовувати державні фінанси в інтересах суспільства. Казначейство стало повноважним партнером органів державної влади та місцевого самоврядування.

За 20 років нашому управлінню вдавалося виконувати всі поставлені завдання, які б вони складні не були. Бо головною запорукою успішної роботи був і залишається надійний кадровий потенціал. Сьогодні колектив Мелітопольського управління Державної казначейської служби України Запорізької області — це колектив фахівців-однодумців, який працює, як злагоджений механізм та здобув заслужений авторитет у місті та районі та неодноразово фахівці управління отримували відзнаки за свою працю від Виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, Мелітопольської районної державної адміністрації Запорізької області, Мелітопольської районної ради, керівництва   Головного управління Державної казначейської служби України у Запорізькій області, Казначейства України, Міністерства фінансів України. Адже саме від грамотної та злагодженої роботи працівників казначейства багато в чому залежить ефективна реалізація фінансової політики, зміцнення бюджетної дисципліни і законності у сфері витрачання державних коштів.

Високі фахові якості, досвід, запровадження передових технологій і вірність традиціям дозволяють успішно виконувати завдання, що стоять перед Державним казначейством України.

З оптимізмом дивимось у майбутнє і віримо, що всі труднощі буде подолано і Казначейство завжди буде надійною і міцною опорою держави!

________________________________________

Річний план закупівель Мелітопольської ЦРЛ

Завантажити документ Річний план закупівель на 2015 рік

___________________________________________________

Клієнтів Казначейства ознайомили з новинками бюджетного законодавства

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

З метою ознайомлення клієнтів Казначейства з новинками бюджетного законодавства, зокрема щодо зарахування власних надходжень бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, управлінням організовано та проведено семінар з розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів місцевих бюджетів на тему: «Особливості зарахування та обліку власних надходжень установ місцевих бюджетів у 2016 році та окремі питання, які виникають при казначейському обслуговуванні бюджетів всіх рівнів», де було висвітлено такі питання:

  1. Удосконалення механізму виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та державної соціальної допомоги.
  2. Особливості зарахування та обліку власних надходжень установ місцевих бюджетів у 2016 році.
  3. Система дистанційного обслуговування через програмно-технічний комплекс “Клієнт казначейства-казначейство”. Нові можливості системи, які з’явились у 2016 році.
  4. Огляд змін бюджетного законодавства щодо казначейського обслуговування місцевих бюджетів.

Особливу увагу було присвячено питанню відкриття нових рахунків для зарахування власних надходжень на виконання наказу Міністерства фінансів України від 30.12.2015 № 1244 «Про затвердження Змін до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів» з метою забезпечення оперативного ознайомлення фізичних та юридичних осіб та безперервного отримання бюджетними установами, в тому числі освіти та охорони здоров’я, коштів, зокрема:

– батьківської плати за навчання, перебування у дитячому садку та відвідування гуртків;

– коштів за платні послуги, що надаються установами охорони здоров’я, в тому числі за медогляди;

– благодійних внесків.

За результатами налагодженої роботи станом на 1 березня 2016 року фахівцями управління відкрито 117 рахунків для зарахування до спеціального фонду місцевих бюджетів власних надходжень бюджетних установ, а саме:

– 40 рахунків – розпорядникам коштів бюджету Запорізької області;

– 50 рахунків – розпорядникам коштів бюджету м. Мелітополя;

– 27 рахунків – розпорядникам коштів зведеного бюджету Мелітопольського району.

З цього періоду платежі, які належать до власних надходжень бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, повинні зараховуватися на аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3155 “Рахунок для зарахування до спеціального фонду місцевих бюджетів власних надходжень бюджетних установ” Плану рахунків на ім’я бюджетних установ у розрізі кодів класифікації доходів бюджету.

Просимо платників терміново уточнити в бюджетних установах, на користь яких вони збираються перераховувати кошти за отримані платні послуги та/або благодійні внески, реквізити нових рахунків спеціального фонду.

___________________________________________________

Мелітопольське управління Державної казначейської служби України Запорізької області  інформує розпорядників коштів місцевих бюджетів про новий порядок зарахування та обліку власних надходжень у 2016 році

Нові рахунки для зарахування власних надходжень

З 19.02.2016 набуває чинності наказ Міністерства фінансів України від 30.12.2015 № 1244 «Про затвердження Змін до Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 28.01.2016 за № 155/28285.

З цього періоду платежі, які належать до власних надходжень бюджетних установ, що утримуються за рахунок коштів місцевих бюджетів, повинні зараховуватися на аналітичні рахунки, відкриті за балансовим рахунком 3155 “Рахунок для зарахування до спеціального фонду місцевих бюджетів власних надходжень бюджетних установ” (далі – рахунок 3155) Плану рахунків на ім’я бюджетних установ у розрізі кодів класифікації доходів бюджету.

Органи Казначейства відповідно до умов договорів про розрахунково-касове обслуговування у регламентований час перераховують (списують) кошти з рахунків 3155 на спеціальні реєстраційні рахунки бюджетних установ, відкриті за балансовим рахунком 3542 “Реєстраційні рахунки розпорядників за коштами спеціального фонду місцевого бюджету” (далі – рахунок 3542). Тобто, необхідно укласти додаткові договори з розпорядниками коштів місцевих бюджетів.

 Як правильно визначити рахунок для зарахування коштів

 При здійсненні операцій з власними надходженнями бюджетним установам, в першу чергу, слід звернути увагу на правильність визначення рахунку для зарахування власних надходжень: доходи поточного року зараховуються на рахунки 3155, відшкодування витрат поточного бюджетного періоду проводиться на рахунки 3542 з послідуючим відновленням касових видатків.

Слід враховувати, що відновлення касових видатків може бути проведено у разі, якщо видатки здійснювалися у поточному бюджетному періоді.

Кошти, які надходять на відшкодування витрат минулого бюджетного періоду, повинні бути зараховані до доходів спеціального фонду на рахунок 3155.

 Здійснення перерахування власних надходжень вищим та підвідомчим установам

 Розпорядники бюджетних коштів перераховують власні надходження вищим та підвідомчим установам і організаціям з аналітичних рахунків 3155 на аналітичні рахунки 3155, відкриті вищим та підвідомчим установам за тим самим кодом класифікації доходів бюджету, у разі, якщо їм такі повноваження надано відповідними нормативно-правовими актами та за умови забезпечення ресурсами заходів з виконання основних функцій бюджетних установ. Відповідальність за прийняте рішення несе розпорядник бюджетних коштів. Перерахування таких коштів здійснюється лише в межах одного коду функціональної класифікації видатків і однієї групи власних надходжень.

У разі перерахування таких коштів за рахунок залишків, що склалися на початок року, перерахування необхідно здійснювати з рахунку бюджетної установи 3542 на рахунок вищої або підвідомчої установи, також відкритий за балансовим рахунком 3542. При цьому в обліку здійснюється відображення перерахованого та отриманого залишку.

 Повернення помилково або надміру зарахованих коштів

 Таке повернення здійснюється з рахунків 3155 на підставі платіжних доручень власників рахунків в межах наявних залишків на рахунку 3542 (одночасно надається платіжне доручення на перерахування необхідної суми коштів з рахунку 3542 на рахунок 3155).

У разі повернення коштів, зарахованих у минулих бюджетних періодах, та за рахунок залишку коштів, що утворився на початок року, таке повернення здійснюється з рахунку 3542 з відображенням перерахованого залишку.

 Проблемні питання застосування нового порядку

 За проведеними операціями з власними надходженнями бюджетним установам органами Казначейства надаються виписки за попередній операційний день по рахунках 3155 та 3542.

На практиці бюджетні установи стикнуться з проблемами невірного зарахування коштів – суми відшкодування витрат платники можуть зараховувати на рахунки 3155 замість рахунків 3542, власні надходження зараховувати на рахунки 3542 замість рахунків 3155. Це вимагає постійного аналізу та порівняння двох виписок, в зв’язку з чим розпорядникам коштів необхідно постійно здійснювати роботу щодо інформування платників про реквізити рахунків для зарахування власних надходжень.

Для спрощення визначення бюджетними установами рахунку, з якого необхідно здійснити перерахування власних надходжень (з КЕКВ 0000), рекомендуємо головним бухгалтерам просту схему: якщо перерахування відображається у звіті про надходження та використання коштів спеціального фонду (форма № 4) у графі «Перераховано залишок», то таке перерахування повинно здійснюватися з рахунку 3542, якщо відображається у графі «Надійшло коштів» (як зменшення надходжень), то перерахування здійснюємо з рахунку 3155.

Кошти, помилково зараховані на рахунки 3542, повертаються з цього ж рахунку 3542.

Також потрібно мати на увазі, що будь-яке перерахування з рахунків 3155 потребує також надання додаткового платіжного доручення (з дебету рахунку 3542 на кредит рахунку 3155). Рахунки 3155 мають нульовий залишок, у зв’язку з чим необхідно здійснювати підкріплення рахунків 3155 за рахунок залишків коштів на рахунках 3542, а здійснення перерахування коштів з рахунків, відкритих на ім’я розпорядників, можливе лише на підставі оформлених ними платіжних доручень. Зазначена операція не змінює суму надходжень в казначейському обліку. Призначення платежу в обох платіжних дорученнях повинно бути ідентичним.

Коригування власних надходжень

 Періодична звірка суми надходжень з початку року, яка обліковується бюджетними установами, з даними обліку органів Казначейства відповідно до руху коштів по рахунках 3155 та 3542 (залишки на рахунках, відкритих за балансовим рахунком 6124 в АС «Є-Казна») дозволить своєчасно виявляти розбіжності, що виникають внаслідок невірного зарахування платниками сум власних надходжень.

При невірному зарахуванні коштів на рахунки 3155 чи 3542 коригування здійснюється наступним чином:

  • якщо кошти зараховані на рахунок 3542 замість рахунку 3155, до органу Казначейства надається платіжне доручення на перерахування цієї суми з рахунку 3542 на рахунок 3155 (дебет 3542 – кредит 3155);
  • якщо кошти зараховані на рахунок 3155 замість рахунку 3542, до органу Казначейства надаються 2 платіжні доручення: перше – на перерахування невірно зарахованої суми з рахунку 3155 на рахунок 3542 (дебет 3155 – кредит 3542), друге – на підкріплення рахунку 3155 (дебет 3542 – кредит 3155).

___________________________________________________

Державна казначейська служба України повідомляє

dks sdoЗ лютого 2015 року Державна казначейська служба України надає зовнішнім клієнтам (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддалений доступ за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів за допомогою системи дистанційного обслуговування через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство».

З метою надання клієнтам більш широкого спектру послуг у 2015 році було проведено роботу щодо розширення функціональних можливостей комплексу і, починаючи з 2016 року, клієнти Державної казначейської служби України мають змогу отримувати та передавати документи щодо планових показників, розподілів відкритих асигнувань (розподіли відкритих асигнувань та розпорядження на виділення асигнувань місцевого бюджету), завантажувати інформацію щодо бюджетних зобов’язань, бюджетних фінансових зобов’язань та підтвердних документів до них.

Впровадження нових функцій дозволить оптимізувати витрати на підтримку процесу виконання бюджетів усіх рівнів завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів та зменшити кількість помилок в даних.

Нагадуємо переваги для клієнтів у витратах на систему дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» порівняно з іншими on-line системами:

— Державна казначейська служба України надає послуги по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовно;

— використання клієнтами системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонплати, тобто безкоштовно;

— первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовне;

— підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовна.

Витрати на придбання носіїв ключової інформації є разовими та здійснюються за рахунок коштів клієнтів.

Окупність придбаних носіїв ключової інформації, навіть за умови невеликих кошторисних призначень бюджетних установ, становить шість місяців у зв’язку з економією витрат на відрядження, папір, витратні матеріали тощо.

Протягом 2015 року розширено перелік носіїв ключової інформації, які можуть використовувати клієнти для роботи в СДО. До переліку включено:

— носії виробництва Київського підприємства ТОВ «Автор»: «SecureToken-337», «SecureToken-337 mini», карт-рідер КР-371 з карткою «CryptoCard-337», який дозволяє використовувати пластикові картки відносно невисокої вартості;

— носій виробництва Харківського підприємства АТ «Інститут інформаційних технологій» електронний ключ “Алмаз-1К”.

Враховуючи вищезазначене та з метою розширення кількості клієнтів для роботи в системі дистанційного обслуговування, оптимізації взаємодії між органами Державної казначейської служби України та економії бюджетних коштів на витратні матеріали та відвідування органів Казначейства, звертаємося з пропозицією до керівників бюджетних установ активізувати роботу щодо початку використання системи дистанційного обслуговування через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство».

На офіційному веб-порталі Державної казначейської служби України за адресою: http://www.treasury.gov.ua є окремий розділ «Електронні сервіси», де розміщені актуальні інструкції щодо впровадження та використання системи дистанційного обслуговування. Всю необхідну інформацію можна також отримати в секторі інформаційних технологій та захисту інформації Мелітопольського управління Державної казначейської служби України Запорізької області та за телефоном 44-88-97.

___________________________________________________

Державна казначейська служба України повідомляє

З лютого 2015 року Державна казначейська служба України розпочала широкомасштабну промислову експлуатацію системи дистанційного обслуговування із застосуванням електронного цифрового підпису. Впровадження та розвиток системи дистанційного обслуговування є пріоритетним напрямом роботи Державної казначейської служби України на 2015 рік, затвердженим Міністром фінансів України Яресько Н.І. 26.12.2014.

Система дистанційного обслуговування призначена для надання зовнішнім клієнтам Державної казначейської служби України (розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів) віддаленого доступу за допомогою мережі Інтернет до інформаційних ресурсів ДКСУ для автоматизації процесу виконання бюджетів усіх рівнів. Це дозволить оптимізувати витрати на підтримку цього процесу завдяки відмові від потоку вхідних та вихідних паперових документів, прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів та зменшити кількість помилок в даних.

Доступ до системи здійснюється через програмно-технічний комплекс «Клієнт Казначейства – Казначейство» із використанням надійних засобів захисту інформації. Засоби захисту інформації це програмне забезпечення для створення захищеного каналу зв’язку, яке надається безкоштовно Державної казначейською службою України, та носії ключової інформації багаторазового використання, які клієнтам необхідно придбати самостійно. Генерація електронних ключів та створення сертифікатів здійснюються у відокремлених пунктах реєстрації акредитованого центру сертифікації ключів Державної казначейської служби України. Відокремлений пункт реєстрації для обслуговування клієнтів м. Мелітополя, Мелітопольського, Веселівського, Приазовського та Якимівського районів знаходиться в Мелітопольскому управлінні Державної казначейської служби України Запорізької області.

Електронний платіжний документ, отриманий через систему дистанційного обслуговування, є легітимним оригіналом електронного документу у розумінні Закону України від 28 жовтня 2010 року № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» та не потребує паперового підтвердження.

До переліку функцій, доступ до яких отримують розпорядники та одержувачі бюджетних коштів, належать:

  • функції підготовки, накладання електронного цифрового підпису та відправки до органів Казначейства платіжних доручень;
  • функції ведення Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;
  • функції ведення мережі;
  • функції обміну плановими бюджетними документами (річний розпис призначень державного бюджету, розписи місцевих бюджетів, планові показники, розподіли, кошториси тощо);
  • функції створення та підписання меморіальних документів;
  • функції завантаження інформації щодо бюджетних зобов’язань та бюджетних фінансових зобов’язань;
  • функції отримання даних щодо руху коштів.

Казначейством проводиться постійна робота по удосконаленню та розвитку системи в напрямку розширення переліку функцій казначейського обслуговування з можливістю електронної подачі всього спектру документів до органів Казначейства.

Переваги для клієнтів у витратах на систему дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» порівняно з іншими on-line системами полягають у наступному:

−Державна казначейська служба України надає послуги по генерації ключів електронного цифрового підпису безкоштовно;

  • використання клієнтами системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» не потребує абонплати, тобто безкоштовно;

−первинне підключення клієнтів до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовне;

−підтримка клієнтів щодо використання системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство» безкоштовна.

Вимоги щодо використання захищених носіїв ключової інформації (НКІ) визначено Комплексною системою захисту інформації (КСЗІ) на систему дистанційного обслуговування.

Витрати на (НКІ) є разові та здійснюються за рахунок коштів клієнтів.

Окупність придбаних НКІ, навіть за умови невеликих кошторисних призначень бюджетних установ, становить шість місяців у зв’язку з економією витрат на відрядження, папір, витратні матеріали тощо.

Враховуючи вищезазначене та з метою розширення кількості клієнтів для роботи в СДО, оптимізації взаємодії між органами Державної казначейської служби України та економії бюджетних коштів на витратні матеріали та відвідування органів Казначейства, звертаємося з пропозицією до керівників бюджетних установ активізувати роботу щодо початку використання СДО ПТК «Клієнт Казначейства – Казначейство».

На офіційному веб-порталі Державної казначейської служби України за адресою: http://www.treasury.gov.ua є окремий розділ «Електронні сервіси», де розміщені актуальні інструкції щодо впровадження та використання системи дистанційного обслуговування. Всю необхідну інформацію можна також отримати в секторі інформаційних технологій та захисту інформації Мелітопольського управління Державної казначейської служби України Запорізької області та за телефоном 44-88-97.

 

Завантажити документ Рішення про бюджет 2015

 

 

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить

Сохранить